Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

SpongeBob w POLOmarkecie - kolejna akcja lojalnościowa sieci

Ulubione postacie - SpongeBob, Patryk, Gary, Skalmar, Eugeniusz Krab oraz Plankton ponownie zawitały do POLOmarketu. Tym razem klienci sieci, zwłaszcza Ci najmłodsi znajdą wizerunki swoich ulubieńców na specjalnej kolekcji śniadaniowej. Kubki w sześciu wzorach, komplety talerzyków, misek oraz mat śniadaniowych już od 16 października (środa) będą dostępne w kolejnym programie lojalnościowym Grupy POLOmarket.

SpongeBob w POLOmarkecie - kolejna akcja lojalnościowa sieci
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 08-10-2019, 16:34

Produkty z kolekcji śniadaniowej „SpongeBob i Przyjaciele” Klienci sieci będą mogli otrzymać za darmo po uzbieraniu odpowiedniej ilości znaczków wydawanych przy okazji zakupów. Przy zebraniu mniejszej ilości znaczków Klienci będą mogli dokonać zakupu naczyń korzystając z 50 proc. rabatu. Poza kolekcją śniadaniową w czasie akcji do nabycia będą w standardowej cenie pluszaki w dwóch rozmiarach z głównym bohaterem kreskówki, SpongeBobem.

- Licencja SpongeBob w akcji lojalnościowej zostanie wykorzystana u nas już kolejny raz. Po sukcesie pierwszej akcji z maskotkami sprzed dwóch lat, teraz zdecydowaliśmy się na zupełnie inne nagrody – dużo bardziej funkcjonalne, które będą towarzyszyły naszym najmłodszym, a także tym starszym Klientom każdego dnia, przy śniadaniu czy choćby porannej kawie. Dlatego właśnie tym razem są to zestawy śniadaniowe – kubki, talerzyki, miseczki i maty, a nie kolejne pluszaki, dominujące od lat w programach sieci handlowych – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Jak je zdobyć? To proste. Wystarczy robić codzienne zakupy w POLOmarkecie przy użyciu karty lojalnościowej – POLOkarty lub e-POLOkarty i zbierać specjalne znaczki: papierowe na ulotce kolekcjonerskiej, lub wirtualne w Aplikacji. Za każde wydane 30 zł lub zakup oznaczonych produktów Klienci otrzymują znaczki. Ci, którzy zbiorą od 30 do 50 znaczków, będą mogli odebrać kubek, maty, talerzyki lub miseczki za darmo. Po zgromadzeniu połowy znaczków nagrody będzie można zakupić z 50 proc. rabatem, odpowiednio w cenach od 14,99 zł do 29,99 zł.

Akcja trwać będzie od 16 października do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Od 16 października do 17 grudnia Klienci będą mogli zbierać papierowe lub wirtualne znaczki. Na odbiór nagród będą mieli jeszcze dwa dodatkowe tygodnie. Regulamin akcji i karta do kolekcjonowania naklejek dostępne będą w sklepach oraz do pobrania na stronie www.polomarket.pl. Aplikacja POLOmarket, w której będzie można kolekcjonować wirtualne znaczki jest do pobrania za darmo z Google Play lub AppStore.

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.