Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sprawdź, ile kosztuje założenie e-sklepu

Szacuje się, że co miesiąc w Polsce powstaje nawet kilkaset nowych e-sklepów. Część z nich zakładają nowi przedsiębiorcy, a część to wejście w online przedsiębiorców działających do tej pory w kanałach tradycyjnych. Jak wynika z badania Millward Brown na zlecenie Shopera, co trzeci właściciel stacjonarnego sklepu deklaruje chęć uruchomienia kanału online - podaje serwis dlahandlu.pl.

Sprawdź, ile kosztuje założenie e-sklepu
Fot. shutterstock

Joanna Tokarska z Kokos.pl, serwisu pożyczek społecznościowych, na którym mali przedsiębiorcy mogą pożyczyć pieniądze od prywatnych inwestorów zauważa, że profesjonalny i w pełni funkcjonalny sklep internetowy może powstać już za kwotę 1000 zł przy założeniu, że korzystamy z gotowych narzędzi do prowadzenia sprzedaży w internecie. Rozkręcenie własnego e-biznesu w dzisiejszych czasach jest znacznie tańsze i prostsze niż założenie małego sklepu osiedlowego. 

W teorii sklep internetowy można założyć w jeden dzień, pod warunkiem, że ma się już przemyślaną strategię wejścia na rynek e-handlu. 

Platformy oferujące oprogramowanie do prowadzenia sklepy proponują zwykle model abonamentowy (opłata raz na rok, rzadziej raz na miesiąc). Zwykle możemy liczyć na korzystne promocje na start. Pakiet podstawowy Shopera, najczęściej wybieranej platformy sklepowej w Polsce, wykupimy za 396 zł rocznie. W cenie jest zapewniony hosting z rocznym transferem do 300 GB, dostęp do panelu administracyjnego z limitem 10 tysięcy produktów oraz telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne. 

Sklep „szyty na miarę” przez agencję interaktywną to już znacznie wyższe koszty. Za pracę programistów i reszty zespołu nad naszym sklepem zapłacimy od kilku do kilkudziesięciu tysięcy zł.

Ceny za domenę wahają się od symbolicznej złotówki do… górnego limitu właściwie nie ma. Wszystko zależy od popularności frazy oraz końcówki.Ceny rodzimych domen .pl zaczynają się od około 50 zł. 

Platformy, na których można założyć sklep, oferują wachlarz gotowych i responsywnych projektów, które możemy mieć w cenie abonamentu lub nabyć w kwocie nie wyższej niż 400 zł. 

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

e-sklep RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Karol 2016-07-26 09:22:38
    Mówienie o kosztach samego założenia sklepu to ułamek kosztów promowania i prowadzenia marketingu sklepu internetowego, aby przyciągnąć i utrzymać klientów. To są główne koszty bycia obecnym online. Alternatywą są tzw. marketplace gdzie można wystawić ofertę produktów w miejscu, w którym są już kupujący np. Allegro.
  • artmetic ekonsulting 2016-07-26 23:00:11
    Rozwiązania e-commerce: artmetic.pl
  • M.Golebiewska, HURTUM 2016-08-01 19:05:19
    Kosztem nie jest założenie sklepu ale jego promocja. W sieci są teraz miliony miejsc oferujących zakupy online - kluczem jest dotarcie do Klientów. I tak jak słusznie zauważył Pan Karol w komentarzu poniżej - marketplacy typu Allegro to rozwiązanie znacznie obniżające koszty. I takie rozwiązanie oferujemy również my - HURTUM czyli marketplace TYLKO dla biznesu i TYLKO z produktami FMCG. Taka specjalizacja sprawia, że jak sprzedawca u nas wystawi swoje towary trafią one dokładnie do potencjalnie zainteresowanego odbiorcy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.209.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.