Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedawca znalazł robaki w rodzynkach, teraz chce z tego wyciągnąć dodatkowe korzyści

  • Autor: Dziennik Łódzki, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-06-2009, 14:37

Właściciel sklepu spożywczego przy al. Politechniki w Łodzi w opakowaniu rodzynek sułtańskich Fresco firmy Bakalland dostrzegł białe larwy. Jak wynika z badań entomologa, produkt został zanieczyszczony poza magazynami Bakallandu. Jednak sprzedawca domaga się rekompensaty - podał Dziennik Łódzki. Bakalland, w przesłanym do redakcji serwisu portalspozywczy.pl oświadczeniu twierdzi, że właściciel sklepu, wykorzystując zaistniałą sytuację, pragnie uzyskać korzyści majątkowe.

Przedstawiciel handlowy przeprosił sprzedawcę. Jednak mężczyźnie to nie wystarczyło, uznał, że zasługuje na rekompensatę. Właściciel sklepu uważa, że skoro towar został zapakowany hermetycznie, to larwy nie miały prawa się w nim znaleźć. Złożył kolejną reklamację- czytamy w Dzieniku Łódzkim.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Bakallandu, właściciel sklepu Mamba uznał także, że opinia profesora entomologii jest nieprawdziwa. "Zażądał rekompensaty finansowej dodając, że w przypadku braku takiej rekompensaty przekaże sprawę telewizji i prasie, celem jej nagłośnienia. Firma BAKALLAND S.A. oświadcza, iż nie ulega i nie będzie ulegać tego typu żądaniom, gdyż sposób działania właściciela sklepu "Mamba" jest niezgodny zarówno z obowiązującym prawem konsumenckim, jak i ścieżką reklamacyjną, o której został pouczony przez przedstawiciela handlowego firmy BAKALLAND S.A. " - czytamy w oświadczeniu przesłanym do redakcji serwisu portalspozywczy.pl.

- Naszym zdaniem tego typu stwierdzenia są nieodpowiedzialne, zaś sposób działania pana A. niebezpiecznie zbliża się do szantażu. Raz jeszcze grupa Bakalland oświadcza, że nie ulega i nie będzie ulegać tego rodzaju presji - wyraźne stwierdzenia mówiące "albo sie dogadamy, albo sprawę skieruje do mediów" - dodam, iż nie chodziło o zwrot kosztów zakupionej paczki, tylko rekompensatę za milczenie - mówi portalowi przedstawiciel Grupy.

Zdaniem cytowanej przez łódzką gazetę Zdzisławy Wilk, prezes Miejskiego Klubu Federacji Konsumentów w Łodzi, właściciel sklepu może domagać się odszkodowania tylko w przypadku, gdyby poniósł konkretne straty z tego powodu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH