Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedawcy contra liczniki klientów

  • Autor: Polska
  • Data: 10-03-2008, 00:00

Właściciele sklepów w wielkich centrach handlowych i niewielkich butikach chwytają się drastycznych metod, by monitorować sprzedawców. Instalują liczniki wejść klientów, żeby, jak czytamy w gazecie Polska, porównać liczbę odwiedzających sklep do tego ile towaru sprzedano.

Ekspedienci skarżą się, że zbyt niska - zdaniem szefów - liczba transakcji to pretekst wykorzystywany do obcinania premii. Właściciele sklepów nie rozumieją obaw i zastrzeżeń sprzedawców. Tłumaczą, że liczniki i inne nowinki techniczne to po prostu narzędzia handlowe.
W obronie sprzedawców staje jednak Krajowe Stowarzyszenie Antymobbingowe. Zdaniem dr Witolda Matuszyńskiego. prezesa łódzkiego oddziału KSA, samo korzystanie z takich systemów nie jest zgodne z prawem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH