REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sprzedawcy contra liczniki klientów

  • Autor: Polska
  • Data: 10-03-2008, 00:00

Właściciele sklepów w wielkich centrach handlowych i niewielkich butikach chwytają się drastycznych metod, by monitorować sprzedawców. Instalują liczniki wejść klientów, żeby, jak czytamy w gazecie Polska, porównać liczbę odwiedzających sklep do tego ile towaru sprzedano.

REKLAMA

Ekspedienci skarżą się, że zbyt niska - zdaniem szefów - liczba transakcji to pretekst wykorzystywany do obcinania premii. Właściciele sklepów nie rozumieją obaw i zastrzeżeń sprzedawców. Tłumaczą, że liczniki i inne nowinki techniczne to po prostu narzędzia handlowe.
W obronie sprzedawców staje jednak Krajowe Stowarzyszenie Antymobbingowe. Zdaniem dr Witolda Matuszyńskiego. prezesa łódzkiego oddziału KSA, samo korzystanie z takich systemów nie jest zgodne z prawem.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH