Sprzedaż Carrefoura w Polsce mniejsza o 1 mln euro

Sprzedaż sieci Carrefour w Polsce w ubiegłym roku osiągnęła wartość 1,678 mld euro. Wyniki są niemal identyczne jak w 2014 roku - wówczas była to kwota 1,679 mld euro.
POWIĄZANE TEMATY
- Na platformie FM Logistic w Tomaszowie Mazowieckim rozpoczęto obsługę towarów dla Carrefour
- Carrefour wdraża transformację żywieniową. Podpisał 7 kontraktów z polskimi rolnikami
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Francja: Carrefour i E. Leclerc walczą o klientów w centrach miast
We Francji przychody sieci za 2015 rok wyniosły 36,272 mld euro (35,336 mld euro w 2014). Hiszpania zanotowała sprzedaż w wysokości 7,923 mld euro (7,787 mld euro za 2014). Włoskie sklepy sieci przyniosły 4,940 mld euro (rok wcześniej - 4,688 mld euro).
Więcej na dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!