Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż drogich produktów przenosi się do internetu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 17-09-2015, 10:38
Sprzedaż drogich produktów przenosi się do internetu
fot. Fotolia

Sprzedaż drogich produktów online to duże wyzwanie, lecz również szansa dla e-przedsiębiorców.

Przygotowując raport „Luxury shopping in the digital age”, McKinsley & Co. przepytało trzy tysiące klientów luksusowych sklepów o ich nawyki związane z używaniem nowoczesnych technologii. Jak się okazało, aż 75 proc. spośród pytanej grupy na co dzień posługuje się tabletem lub smartfonem. Właściciel e-sklepu powinien więc zainwestować również w wersję mobilną swojej strony internetowej tak, by klient mógł wygodnie przeglądać oferowane na niej produkty w podróży lub jedząc obiad w restauracji.

Nie każdego stać, by móc samodzielnie kupić bardzo drogi produkt lub usługę. Właśnie dlatego warto zadbać, by na stronie sklepu internetowego znalazła się płatność ułatwiająca kupowanie kosztownych dóbr i usług razem. – Wspólne zakupy online to przyszłość sektora e-commerce – stwierdza Witalij Kedyk z Wishround. – Dzięki umożliwieniu prowadzenia internetowej zbiórki, przedsiębiorca działający w sieci zwiększa szansę na sprzedaż drogich wyrobów. Ludzie szczególnie chętnie korzystają ze wspólnych zakupów online przy szczególnych okazjach np. kupując prezent na urodziny czy ślub. Dlatego wspólne zakupy online już wkrótce staną się jedną z podstawowych form płatności oferowanych przez e-sklepy – przewiduje Kedyk.

Wspólne zakupy online to jeden ze sposobów na sprzedaż drogich produktów konsumentom o mniej zasobnych portfelach. Warto pomyśleć też o rozłożeniu klientom płatności na raty. W ten sposób możemy pomniejszyć nieco cenę w ich oczach. „Najnowszy laptop za jedyne 100 zł miesięcznie? Stać mnie na to!” – pomyśli konsument. Taka cena nie odstrasza jak szereg czterech cyfr.

Tworząc internetową, drogą ofertę, warto pokazać konsumentowi, że dany produkt jest wart swojej ceny. Psychologia działa tu w służbie przedsiębiorcy. Dzięki odpowiedniemu copwyritingowi jesteśmy w stanie przekonać klienta, że obciążenie związane z dużym wydatkiem zrekompensuje satysfakcja z zakupu. - Sprzedając elektronikę, warto wspomnieć o latach badań, prowadzonych przez najlepszych ekspertów, które skutkowały stworzeniem tego znakomitego wynalazku. Oferując ubranie luksusowej marki, należy wymienić nazwisko słynnego projektanta, który stoi za tym nowatorskim wzorem – podpowiada Witalij Kedyk z Wishround.

Sprzedaż drogich produktów w coraz większym stopniu przenosi się do internetu. Jak wynika z raportu „Luxury shopping in the digital age” przygotowanego przez firmę doradczą McKinsley & Co., w 2013 sprzedaż towarów luksusowych ogółem wzrosła o 2 proc. w porównaniu z rokiem wcześniejszym. W tym samym okresie sprzedaż najdroższych wyrobów online zwiększyła się o 9 proc., osiągając wartość 9 mld dolarów. Zdaniem autorów raportu, wartość ta w 2019 roku wzrośnie do 20 mld. Co więcej, badania przeprowadzone przez McKinsley & Co. wykazały, że na zakup aż 40 proc. wyrobów luksusowych miał wpływ internet np. kupno produktu poprzedziło wyszukanie go online lub klient zetknął się z ofertą w mediach społecznościowych.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH