Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż śniadań w fast-foodach spada

  • Autor: Onet.pl
  • Data: 22-02-2010, 13:26

Wysoki poziom bezrobocia pozbawił miliony ludzi pracy, odstraszył od sklepów i zagroził ożywieniu gospodarczemu. Teraz dopiera się do śniadań - podaje Onet.pl za The Washington Post.

W latach boomu gospodarczego sprzedaż śniadań rosła w szalonym tempie, ponieważ zapracowani ludzie zajadali się śniadaniowymi produktami w drodze do pracy, wydając w sumie 57 mld dolarów i stanowiąc nawet jedną czwartą całkowitej sprzedaży w sieciach typu Fast-food. Sieci otwierały się wczesnym rankiem i rozszerzały poranne menu, aby zapewnić sobie dodatkowe źródła przychodów, ponieważ sprzedaż tradycyjnych lunchów i obiadów utrzymywała się na stałym poziomie.

Ale ponieważ poziom bezrobocia sięgnął najwyższego od 26 lat poziomu, liczba osób jeżdżących do pracy gwałtownie spadła. Pozostali natomiast częściej jedzą w domu tradycyjne płatki z mlekiem - czytamy w Onet.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH