Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sprzedaż Stokrotki wzrosła w lipcu o 22,1 proc. rdr do 195 mln zł

Stokrotka osiągnęła w lipcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 195 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lipcu 2015 roku o ok. 22,1 proc. - informuje zarząd Emperia Holding S.A.

Sprzedaż Stokrotki wzrosła w lipcu o 22,1 proc. rdr do 195 mln zł
fot. materiały prasowe

Jak podaje zarząd Emperia Holding SA, przychody sieci Stokrotka ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 336 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,0 proc. 

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2016 roku wyniósł około 8 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-lipiec 2016 roku wyniósł około 7,6 proc. 

W lipcu 2016 roku otworzono 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 0,3 tys. mkw.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2016 roku wyniosła 351. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2016 roku wyniosła 167,8 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Agnieszka 2016-08-06 10:48:22
    Podziwiam te wyniki Stokrotki, tylko klientów jakoś w niej nie widzę.
  • magazynier 2016-08-07 12:25:38
    Bo maja wkoncu swoj magazyn tanszy towar przez to większy obrót a w sklepach podwójne ceny to i sprzedaż wzrosła he he

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.