Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Sprzedaż w placówkach Grupy Bomi wzrośnie o 1-2 proc.

- Jesteśmy umiarkowanymi optymistami. W tym roku przewidujemy organiczny wzrost sprzedaży, zgodnie z prognozami dla spółki, które ogłosiliśmy w listopadzie ubiegłego roku - mówi Marek Romanowski, prezes Grupy Kapitałowej Bomi S.A.

Sprzedaż w placówkach Grupy Bomi wzrośnie o 1-2 proc.
Marek Romanowski, prezes Bomi zapowiada poprawę przychodów Grupy

- Na samych placówkach wzrost będzie oscylował w granicach 1-2 proc. Natomiast jeśli chodzi o wyniki całej spółki, w tej chwili jest to kwestia otwarta, ponieważ planujemy akwizycje. Rok 2011 będzie lepszy pod względem przychodów również dlatego, że inkorporacja Centrum Dystrybucja jest w fazie końcowej. Na koniec pierwszego kwartału br. podmiot ten będzie tworzył jedną spółkę razem z Rabatem Serwis, co oczywiście wpłynie na zwiększenie przychodów całej Grupy - zapowiada Marek Romanowski.

Jak podkreśla prezes, część detaliczna Grupy Bomi jest tak skonstruowana, że gros sklepów to placówki osiedlowe. - To trzon naszego biznesu, który dobrze sobie radzi na rynku. Delikatesy, które stanowią pewien wyróżnik i budują postrzeganie marki to mniejsza część detalu - dodaje prezes GK Bomi.

czytaj także:
Bomi wprowadzi na giełdę sieć Rabat Pomorze. Debiut na NC wiosną br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Romanowski RSS ALERT    /    Bomi RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.