Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stacje paliw przy sklepach podbijają rynek

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 17-06-2010, 06:57
Stacje paliw przy sklepach podbijają rynek

Stacje paliw przy sklepach oferują paliwo tańsze o 20 - 30 groszy na litrze. Dla sieci to jeden ze sposobów na przyciągnięcie klientów, którzy przy okazji robią zakupy, nie muszą na tym zarabiać - czytamy w Rzeczpospolitej.

Liderem rynku przysklepowych stacji paliw jest sieć Carrefour z 44 placówkami. W tym roku spółka nie planuje otwierania kolejnych stacji. Wiceliderem rynku pod względem liczby placówek jest Intermarche, która obecnie dysponuje 147 sklepami i 27 stacjami na nich, do końca roku planuje uruchomić przy nich co najmniej trzy stacje. Docelowo stacje mają działać przy wszystkich placówkach. Tesco ma wsieci 26 stacji przy sklepach.

Jak informuje Rzeczpospolita stacje przy sklepach kontrolują 4 - 5 proc. sprzedaży paliw w Polsce. Wartość sprzedaży paliw na marketowych stacjach w ubiegłym roku wyniosła około 3,7 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH