Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stany Zjednoczone monitorują reklamy wprowadzające konsumenta w błąd

  • Autor: Finances Online
  • Data: 18-06-2014, 11:01

Stany Zjednoczone mają przepisy, które pozwalają monitorować fałszywe, mylące reklamy. Portal finaceslonline.com wskazuje, że jest to duży problem.

Financesonline.com informuje, że reklamy przedstawiają zafałszowany obraz m.in. produktów spożywczych. I tak lśniący miód to nic innego, jak olej silnikowy. Lakier do włosów stosuje się, aby warzywa i owoce wygladały na świeże, a lody zastępuje się puree ziemniacznym, aby uzyskać pożądaną konsystencję.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH