REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stany Zjednoczone monitorują reklamy wprowadzające konsumenta w błąd

  • Autor: Finances Online
  • Data: 18-06-2014, 11:01

Stany Zjednoczone mają przepisy, które pozwalają monitorować fałszywe, mylące reklamy. Portal finaceslonline.com wskazuje, że jest to duży problem.

REKLAMA

Financesonline.com informuje, że reklamy przedstawiają zafałszowany obraz m.in. produktów spożywczych. I tak lśniący miód to nic innego, jak olej silnikowy. Lakier do włosów stosuje się, aby warzywa i owoce wygladały na świeże, a lody zastępuje się puree ziemniacznym, aby uzyskać pożądaną konsystencję.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH