REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stokrotka chce mieć prawie 630 sklepów do końca 2016 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2014, 15:07
Stokrotka chce mieć prawie 630 sklepów do końca 2016 r.

Sieć Stokrotka chce do końca 2016 roku zwiększyć liczbę sklepów do 627, z czego 303 to będą supermarkety własne, 143 markety własne, 110 markety franczyzowe, a 71 supermarkety franczyzowe.

REKLAMA

Na koniec 2015 spółka chce mieć łącznie 467 sklepów Stokrotka, z czego 273 supermarketów własnych, 93 markety własne, 60 marketów franczyzowych i 41 supermarketów franczyzowych.

Do końca 2014 roku Stokrotka chce mieć łącznie 307 sklepów z czego 243 własne supermarkety, 43 markety własne, 10 marketów franczyzowych i 11 supermarketów franczyzowych.

Stokrotka ruszyła właśnie z franczyzą dla supermarketów, zaś z ofertą franczyzowy dla marketów ma zostać uruchomiony w czwartym kwartale 2014 roku. Sieć Stokrotka pokazała ujawniła właśnie ofertę współpracy na bazie systemu franczyzowego. Sieć przygotowała autorski program kompleksowego wsparcia dla przyszłych franczyzobiorców zapewniając im możliwość prowadzenia własnego biznesu pod znaną marką.

Program „Franczyza Supermarket Stokrotka" został uruchomiony 2 kwietnia 2014 r. i zawiera gotową koncepcję detaliczną, w skład której wchodzą unikalne rozwiązania operacyjne. To przede wszystkim możliwość rozpoczęcia własnego biznesu pod uznaną na rynku i nowoczesną marką Stokrotka. Firma w 2013 roku wprowadziła zmiany logotypu w swojej sieci, odświeżając i unowocześniając wizerunek zgodnie ze światowymi trendami. Program „Franczyza Supermarket Stokrotka" to również marka własna firmy. Sieć posiada w swoim portfolio ponad 400 własnych produktów. Produkty te zyskują coraz bardziej znaczący udział w całościowej sprzedaży sklepów, pozwalając wygenerować wysoki poziom marży - nawet 30 proc. To sprawia, że produkty marki własnej Stokrotka są skutecznym narzędziem do konkurowania z dyskontami.

- Nasz program został poprzedzony wieloma badaniami i analizami. Dołożyliśmy wszelkich starań aby przygotować go w taki sposób, aby pokazać według jakich idei prowadzimy naszą sieć, jak nią zarządzamy oraz przede wszystkim, co wymaga podkreślenia, wskazać na partnerskie zasady jakimi kierujemy się w naszej firmie. - mówi Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Aldona 18-09-2014, 15:36:
Drogi sklep. Najdroższy.
  • M 07-04-2014, 14:48:
jedyny sklep na moim małym osiedlu, zaopatrzenie: FATALNE !!!
  • no pasaran 03-04-2014, 15:51:
ona: "PEŁEN profesjonalizm" jeśli już...
Właścicielem Stokrotki jest ta sama firma, która puszczała informacje w eter jak to będą bronić się przed przejęciem Tradisu podczas gdy za plecami dopinali z Amaralem całą transakcję więc dzielmy przez 5 to co mówią managiery tej sieci.
A najlepiej poczytać sobie zapowiedzi sprzed 3 lat co to będzie w 2014 (jaka ilość Stokrotek) i zestawić z rzeczywistością dnia dzisiejszego...
I żeby nie było: kibicuję rodzimemu kapitałowi chociaż trudno być optymistą w kwestii jego dalszego rozwoju...

Zobacz wszystkie komentarze (10)

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 264) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH