Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Stokrotka ma nowy system logistyczny i wizualizację dla sklepów

Z początkiem lipca 2013 r. zarząd spółki Stokrotka uruchomił własną sieć logistyczną, która ma zapewnić klientom sklepów szeroki dostęp do świeżych produktów w atrakcyjnych cenach. Zmianie ulegnie również wygląd supermarketów. Proces ten związany jest z wdrażaniem nowej strategii rozwoju sieci sklepów Stokrotka na polskim rynku.

Stokrotka ma nowy system logistyczny i wizualizację dla sklepów
Flota samochodów ciężarowych sieci Stokrotka.

Z początkiem lipca br. spółka Stokrotka uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie pod Warszawą. Inwestycja umożliwi sprawną i szybką dostawę towarów do 8 magazynów regionalnych zlokalizowanych na terenie całego kraju.

- Decydując się na uruchomienie własnego systemu logistycznego zwiększamy niezależność naszej sieci supermarketów. Dzięki temu możemy mieć większy wpływ na ceny oraz jakość oferowanego asortymentu, czyniąc tym samym naszą ofertę bardziej atrakcyjną dla obecnych
i przyszłych klientów - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka. - Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję czołowego gracza na rynku - dodał Kalinowski.

Magazyn centralny o powierzchni blisko 27 000 mkw. wyposażony został m.in. w ponad 5 000 mkw. chłodni umożliwiających utrzymanie trzech zakresów temperatur do osobnego składowania nabiału, mięsa oraz owoców i warzyw. Pojemność hali wynosi 32 000 miejsc paletowych, a do jej obsługi zatrudnionych zostanie docelowo ponad 400 osób. Codziennie z magazynu centralnego wyjeżdża 40 transportów, które dostarczają średnio 1 300 palet do magazynów regionalnych zlokalizowanych w Lublinie, Sosnowcu, Białymstoku, Bydgoszczy, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie i Wrocławiu. Dostawa blisko 400 palet towarów do supermarketów Stokrotka odbywa się 6 razy w tygodniu.

Modyfikacji poddany zostaje również wygląd supermarketów Stokrotka. Nowe logo sklepu wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki jednak podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć będzie postrzegana jako bardziej nowoczesna i przyjazna klientom. Nowa organizacja sal sprzedaży, ekspozycja produktów oraz zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej to tylko niektóre ze zmian, które już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka. Budowę rozpoznawalności marki pod nowym hasłem „Zakupy jak z płatka" będą wspierać nowi reprezentanci (brand heroes) - rodzina Krotków pełniąca rolę przewodników w sklepach.

Zarząd supermarketów Stokrotka rozpoczął już kolejne prace związane z dalszym intensywnym rozwojem sieci. Wśród nich jest również opracowanie i wdrożenie systemu franczyzy, który będzie stwarzał dodatkowe możliwości zwiększenia liczby placówek pod marką Stokrotka. Otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych zaplanowane jest na koniec 2013 roku.

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • ja 2013-07-13 09:59:33
    chłopaki - wielki szacun
  • ty 2013-07-13 13:26:08
    Eee Tesco w Teresinie ma większe magazyny i lepiej wyposażone.
  • Juko 2013-07-13 14:11:08
    A przy okazji gorszewyniki ......
  • no pasaran 2013-07-18 09:32:27
    Do stokrotkowej logistyki przeszło 3/4 kadry Tradisu - wrócili na swoje. Teraz do stokrotkowej franczyzy przejdzie pewnie połowa dawnego Detal Koncept. I pytam się - kto zostanie z pastuchami strzyc i wypasać owce na słonecznych stokach lizbony i porto? no kto?
  • nu pagadi 2013-07-18 09:34:51
    Do stokrotkowej logistyki przeszło 3/4 kadry z Tradisu. Teraz do stokrotkowej franczyzy przejdzie połowa Detal Konceptu. I kto zostanie z pastuchami? Kto będzie pomagał im wypasać i strzyc owieczki na słonecznych stokach lizbony i porto? Pytam się kto?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.