Stokrotka ma przed sobą ciężką jesień
W ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2015 r. Stokrotka otworzyła 16 sklepów. Dwa ostatnie miesiące do znaczne przyspieszenie inwestycji, w tym czasie operator uruchomił 26 sklepów w różnych formatach, od klasycznego supermarketu, przez markety własne po markety franczyzowe.
Władze spółki Stokrotka podtrzymują plan uruchomienia w tym roku ok. 100 nowych sklepów. To oznacza, że w ciągu najbliższych czterech jesiennych miesięcy zostanie otwartych ok. 60 nowych placówek.
- Mamy obecnie 290 sklepów, a za chwilę będzie grubo ponad 300. Otwieramy nawet po pięć sklepów tygodniowo. To ogromny wysiłek inwestycyjny - mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding i sieci Stokrotka.
Prezes Emperii dodał, że w III i IV kw. spółka zbliży się do tempa otwarć jakie będzie chciała utrzymać w kolejnych latach czyli 40-50 sklepów rocznie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)