Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka otworzyła nowy flagowy sklep - zobacz zdjęcia!

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-10-2013, 09:23
Stokrotka otworzyła nowy flagowy sklep - zobacz zdjęcia!
Nowy sklep Stokrotki w podlubelskiej Dąbrowicy jest placówką modelową zbudowaną od podstaw według nowych standardów. W supermarkecie wdrożone zostały nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne oraz nowe schematy ustawienia asortymentu. Dodatkowo zastosowano nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Szeroki asortyment został dostosowany do potrzeb Klientów. fot. Stokrotka

Po zmianie logotypu, sieć supermarketów Stokrotka zrealizowała kolejny etap nowej strategii. 2 października otwarto nowy, flagowy sklep w Dąbrowicy k. Lublina.

Nowy sklep Stokrotki w podlubelskiej Dąbrowicy jest placówką modelową zbudowaną od podstaw według nowych standardów. W supermarkecie wdrożone zostały nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne oraz nowe schematy ustawienia asortymentu. Dodatkowo zastosowano nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Szeroki asortyment został dostosowany do potrzeb Klientów.

Sklep w Dąbrowicy oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, mięs i wędlin oraz świeże ryby. W stałej ofercie jest również pieczywo od lokalnych dostawców oraz produkty bezpośrednio wypiekane w sklepie ze świeżego, niemrożonego ciasta gwarantujące wspaniały smak i aromat oraz zdecydowanie dłuższą świeżość. Dostępna jest również oferta kwiatów ciętych i doniczkowych.

- Stokrotka stawia na jakość oferowanego asortymentu. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmodyfikowanie oferty, tak żeby produkty były jak najbardziej dopasowane do potrzeb Klientów naszych sklepów - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Sklepy w nowej wizualizacji to nie tylko odmieniony wygląd. To również zmiany
w organizacji supermarketu. Nowatorska i efektywna organizacja sal sprzedaży, a także ekspozycja produktów czy zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka.
- Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję jako czołowego gracza na rynku. - dodał Dariusz Kalinowski.

Nowa wizualizacja wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak - jak informują przedstawiciele sieci - podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć postrzegana będzie, jako bardziej nowoczesna i przyjazna Klientom.

Sieć Stokrotka Sp. z o.o. powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 205 sklepów. Łączna powierzchnia placówek sieci wynosi 126 tys. mkw. W 2013 r. firma uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie koło Warszawy oraz ośmioma magazynami regionalnymi zlokalizowanymi na terenie całego kraju.

Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A., notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka Stokrotka zatrudnia 6 tys. pracowników. Dochody ze sprzedaży sieci wyniosły w 2012 r. 1 746 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Taka prawda 08-10-2013, 08:35:
Miałem okazję być w Polo i powiem wam jedno...tam jest ponuro i nie ma asortymentu. Jeżeli ktoś jesy przyzwyczajony do takich sklepów jak Aldik czy Stokrotka to Polo jest zbiorem tanich produktów , czy dobrych ? Mam wątpliwości....
  • konsument 07-10-2013, 15:35:
Jedno zdjęcie jest przykładem nieprawidłowego zorganizowania stoiska. Sklep ładny ale.... jak zwykle są braki - chodzi o stoisko mięsno-wędliniarskie.
  • Algor 07-10-2013, 15:10:
Nie porównuj sklepu spożywczego Stokrotki do Żabki. Żabka to drogi sklep i alkoholem, należący do zagranicznego funduszu Mid Europa. Podobno ten fundusz siedzi w raju podatkowym. Stokrotka to polski biznes, zatrudniający pracowników, płacący podatki w Polsce. Żabki to sieć wyzyskująca pracę ludzi (Polaków) Sieć na prowadzenie sklepu daje ajentom 5% marżę od miesięcznego obrotu sklepu (100 tyś. zł netto, średnio) Przy kosztach ok. 10 tyś. zł miesięcznie ajent musi opłacić koszty i coś zarobić. Czyli dramat!!!

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH