REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stokrotka planuje w 2016 roku otwarcie przynajmniej 100 sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2016, 14:40
Stokrotka planuje w 2016 roku otwarcie przynajmniej 100 sklepów
Stokrotka planuje w 2016 roku otwarcie przynajmniej 100 sklepów

Stokrotka planuje otwarcie w 2016 r. 20 supermarketów, 30 marketów i 50 sklepów franczyzowych. W 2015 roku Stokrotka otworzyła łącznie 80 sklepów we wszystkich formatach, co jak podkreśla prezes zarządu Dariusz Kalinowski, jest jej rekordowym wynikiem.

REKLAMA

Jak wynika z danych Emperia Holding, w 2015 roku 241 supermarketów Stokrotki wygenerowało przychód ze sprzedaży w wysokości 511,8 mln zł, 56 marketów Stokrotki osiągnęło przychód ze sprzedaży w wysokości 52,5 mln zł, a 30 sklepów franczyzowych Stokrotki - 13,1 mln zł. Te ostatnie rozwijają się od 2013 roku, w którym to powstał pierwszy sklep franczyzowy. W 2016 roku Stokrotka planuje zintensyfikować rozwój w tym formacie i otworzyć 80 placówek franczyzowych.

Jak informuje prezes zarządu Dariusz Kalinowski, liczba otwieranych supermarketów jest determinowana przez podaż. Otwieranie placówek tego formatu będzie się odbywało m.in. przez przejmowanie innych sklepów. Podaż marketów jest wielokrotnie większa niż supermarketów. W perspektywie kilku lat możliwe jest przekroczenie 50 otwarć rocznie, ale teraz celem Stokrotki jest 30 otwarć rocznie.

W 2015 roku Stokrotka otworzyła łącznie 80 sklepów we wszystkich formatach, co jak podkreśla Dariusz Kalinowski, jest jej rekordowym wynikiem. W 2016 roku sieć spodziewa się nie mniej niż 100 nowych lokalizacji. W I kwartale br. otwarto 12 nowych sklepów.

W ramach dalszego rozwoju Stokrotka w 2016 roku obniżyła w sklepach ceny mięsa, realizuje nowe programy lojalnościowe dla klientów oraz zwiększa aktywność marketingową.

- W 2015 roku zakończył się program lojalnościowy, z którego jesteśmy zadowoleni. W 2016 roku przewidujemy kilka nowych marketingowych niespodzianek dla klientów - mówi Dariusz Kalinowski.

Dodaje, że Stokrotka zastosowała zaawansowany system dobierania cen do danego sklepu w zależności od wielu czynników zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki temu była w stanie obniżyć ceny mięsa w sklepach o 2-3 proc. w zależności od punktu. Mięso i wędliny stanowią ok. 10 proc. asortymentu sieci Stokrotka.

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • worker 11-03-2016, 18:06:
jedyna Polska siec trzeba wspierac i wygrysc biedre:)
  • kortoro 04-03-2016, 18:43:
No i dobrze słyszeć, że się rozwijają, bo to jedna z polskich sieci. Chociaż jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,7660 mogliby więcej płacić pracownikom.
  • analityk G 03-03-2016, 10:12:
Panowie Kawa i Kalinowski powinni chyba podać się do dymisji. Chyba na pewno.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH