Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka poprawiła sprzedaż towarów w czerwcu o 27,6 proc.

Zarząd Emperia Holding S.A. poinformował, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła w czerwcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 193 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2015 roku o ok. 27,6 proc.

Stokrotka poprawiła sprzedaż towarów w czerwcu o 27,6 proc.
Stokrotka Market, fot. Stokrotka

Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 23,2 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 142 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,4 proc.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2016 roku wyniósł około 10,0 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2016 roku wyniósł około 6,6 proc. oraz w okresie styczeń-czerwiec 2016 roku wyniósł około 7,5 proc.

W czerwcu 2016 roku otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach, 0,2 tys. mkw w marketach oraz 0,4 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 348. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 167,5 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Emperia RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    wyniki sprzedaży Stokrotki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.