Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka przejmuje sieć Sano. Prezes Maxima Grupe: umocnimy się w płn-zach. Polsce

Sieć handlowa Stokrotka przejęła Sano, inną sieć detaliczną działającą na polskim rynku. Spółka została nabyta od powiązanych udziałowców. Połączenie spółek zakończy się na początku 2019 roku.

Stokrotka przejmuje sieć Sano. Prezes Maxima Grupe: umocnimy się w płn-zach. Polsce
fot. materiały prasowe

Sano posiada 36 sklepów oraz prowadzi działalność e-commerce. W 2017 roku przychody Sano przekroczyły 71 mln EUR. Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników. 

- W nadchodzących latach będziemy skupiać się na rynku polskim, ponieważ planujemy tu dynamiczną ekspansję. Jednym z priorytetów naszej strategii na rynek polski jest integracja działających tu już biznesów. Przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką pozwala na wzmocnienie naszej pozycji w północnozachodnim regionie Polski. Wykorzystamy także know-how Sano z dziedziny e-commerce, co stworzy nowe okazje do rozwoju biznesu - mówi prezes Maxima Grupė Dalius Misiūnas.

Po przejęciu Sano Maxima Grupė posiada w Polsce 551 sklepów różnych formatów i wielkości. Pracuje w nich ponad 9 000 pracowników. Łączne przychody połączonych w tym roku sieci handlowych w Polsce (Stokrotka, Aldik i Sano), które należą do Maxima Grupė, wyniosły ponad 720 mln EUR w 2017 roku.

Na koniec listopada Maxima Grupė posiadała 1069 sklepów w 5 krajach. Do końca tego roku spółka zamierza otworzyć w sumie około 40 nowych sklepów na wszystkich rynkach. Decyzje w zakresie integracji brandów zostaną podjęte na początku przyszłego roku.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Obecnie sieć obejmuje ponad 500 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Sano RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Maxima Grupe RSS ALERT    /    Dalius Misiūnas RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy Stokrotka RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Ola 2018-12-06 11:50:12
    Dlaczego w "starych" Stokrotkach w Lublinie ( np. przy ul.Ametystowej, Pana Balcera ) NIE MA WAG przy kasach.? W nowych - po ALDIKACH kasy są. Skutek taki, że często kupuję w Stokrotce czy ul.Bursztynowej przyzwyczaiłam sie, że przykasie jest waga, a ostatnio kupowałam przy ulAmetystowej - dłuuuga kolejka do kasy, a ja nie zważyłam bananów i zrezygnowałam - nie ja jedna, bo bieg do ODLEGŁEJ WAGI i przeciskanie sie przez kolejkowiczów z powrotem do kasy NIE NALEŻA DO PRZYJEMNOŚCI ! KIEDY w KOŃCU będą wagi przy kasach??? Na Czubach w Lublinie mamy Stokrotek zatrzęsienie , generujemy Wam ogromne zyski, pomyślcie o naszej wygodzie, nie odsyłajcie nas do Biedronki ( tam nie ma pomyłek, bo WSZĘDZIE są WAGI przy kasach ) ...
  • Pablo 2018-12-07 16:21:07
    średniej jakości skanero waga kosztuje dużo ponad 5000 zł. Taki Aldik nie żałował na wyposażeniu, a w Stokrotce od zawsze tylko cięcie kosztów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.