Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka: Przychody w kwietniu o 21 proc. w górę


Stokrotka osiągnęła w kwietniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 192 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w kwietniu 2015 roku o ok. 21,3 proc. - poinformował zarząd Emperia Holding.

Stokrotka: Przychody w kwietniu o 21 proc. w górę
Stokrotka: Przychody w kwietniu o 21 proc. w górę. Fot. Emperia

Jak informuje zarząd Emperia Holding, przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-kwiecień wyniosły 763 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,6 proc. 

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w kwietniu 2016 roku wyniósł około 4,6 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-kwiecień 2016 roku wyniósł około 7,5 proc. 

W kwietniu 2016 roku zostały otworzone 2 sklepy: 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,4 tys. mkw: 0,2 tys. mkw w marketach oraz 0,2 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec kwietnia 2016 roku wyniosła 341. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec kwietnia 2016 roku wyniosła 164,7 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia Holding RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.