Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Stokrotka rezygnuje ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego

Stokrotka zobowiązała się wykluczyć jajka klatkowe ze sprzedaży w swoich sklepach do końca 2025 roku. To dziesiąta w Polsce deklaracja sieci handlowej o wycofaniu jajek “trójek”.

Stokrotka rezygnuje ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego
fot. shutterstock

Stokrotka podjęła działania zmierzające do wykluczenia ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego. Przewidywany przez spółkę czas zakończenia procesu to koniec 2025 roku.

W oficjalnym oświadczeniu Stokrotka zadeklarowała chęć dołączenia do grona sieci handlowych promujących pozytywne zmiany na rzecz zwierząt. Wyraziła też nadzieję, że takie działania podejmowane przez sieci handlowe przyczynią się do poprawy warunków życia kur niosek w Polsce.

-Obecnie rezygnacja z kupna, użycia i sprzedaży jajek z chowu klatkowego to jeden najlepszych kroków jakie sklepy, restauracje i inne podmioty związane z branżą spożywczą mogą zrobić dla dobrostanu zwierząt hodowlanych. Jest tak, ponieważ hodowla klatkowa kur należy do najokrutniejszych praktyk przemysłowych, a równocześnie dotyczy największej, obok brojlerów (kurczaków hodowanych na mięso) i ryb, liczby zwierząt. W Polsce każdego roku hoduje się i zabija około 40 milionów kur niosek - czytamy w oświadczeniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    jajka RSS ALERT    /    jaja "trójki" RSS ALERT    /    chów klatkowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.121.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.