Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka rozmawia z dostawcami

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2012, 15:41
Stokrotka rozmawia z dostawcami
- - Obecnie opracowujemy długoterminową strategię i wyznaczamy nowe cele, które mają wzmocnić wizerunek i rozpoznawalność marki Stokrotka oraz zwiększyć efektywność marketingu sprzedażowego - mówi Dariusz Kalinowski, prezes zarządu sieci Stokrotka

Nowy zarząd sieci Stokrotka spotkali się kluczowymi partnerami handlowymi, aby - jak podkreśliły władze lubelskiego operatora - „na nowo zdefiniować wzajemne relacje" w kontekście nowej długoterminowej strategii rozwoju firmy.

Z władzami Stokrotki spotkało się ponad 200 przedstawicieli polskich i zagranicznych firm spożywczych, w tym managerowie takich firm jak: Danone, Coca-Cola, Grupa Żywiec, Indykpol, Kompania Piwowarska, Kraft Foods, Lotte Wedel, Mars, Grupa Maspex Wadowice, Nestle, Sokołów, Stock, Wrigley, czy Animex.

Jak informują przedstawiciele Stokrotki, celem spotkania z partnerami było „umocnienie dotychczasowych relacji oraz zaprezentowanie nowych możliwości współpracy".

Prezes zarządu Stokrotki Dariusz Kalinowski zaprezentował pozycję Stokrotki na rynku oraz plany intensywnego rozwoju sieci, który będzie następstwem realizacji nowej strategii. Zapowiedział również szerszą niż dotychczas współpracę z partnerami w związku z planowanym wdrożeniem własnego kompleksowego systemu logistycznego dla sieci detalicznej - zarówno dla sklepów Stokrotka, jak i dla sklepów prowadzonych przez inne spółki Emperii.

- W czerwcu 2012 roku podjęliśmy kluczowe decyzje wyznaczające kierunek rozwoju zarówno poszczególnych spółek, jak i przyszłości całej Grupy Handlowej Emperia. Najważniejsza z nich dotyczyła kontynuacji rozwoju sieci detalicznej supermarketów Stokrotka, jako kluczowego biznesu Grupy. Konsekwencją było wzmocnienie i optymalizacja struktury organizacyjnej Stokrotki celem przygotowania spółki do realizacji ambitnych planów rozwojowych w kolejnych latach - mówił Dariusz Kalinowski, prezes zarządu sieci Stokrotka.

- Obecnie opracowujemy długoterminową strategię i wyznaczamy nowe cele, które mają wzmocnić wizerunek i rozpoznawalność marki Stokrotka oraz zwiększyć efektywność marketingu sprzedażowego. Wyraźna wizja rozwoju Stokrotki przewiduje również zacieśnienie współpracy z partnerami handlowymi. Przygotowujemy się do wdrożenia własnego zaplecza logistycznego, które pozwoli nam nabywać zdecydowaną większość towaru bezpośrednio od producentów, a nie tak jak dotychczas od dystrybutorów. Dążymy do tego, aby Stokrotka była jak najbardziej konkurencyjna względem innych sieci oraz atrakcyjna zarówno dla naszych partnerów, jak i dla klientów. Wprowadzane zmiany przyczynią się do sukcesywnego rozwoju supermarketów Stokrotka - podsumował Dariusz Kalinowski.

Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Na koniec 2012 r. sieć będzie liczyła 202 sklepy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH