Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka rozpoczyna współpracę z Nałęczowską Spółką Handlową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-02-2018, 10:12
Stokrotka rozpoczyna współpracę z Nałęczowską Spółką Handlową
Stokrotka w Żyrzynie. Fot. materiały prasowe

Lubelska firma Stokrotka rozpoczyna współpracę z Nałęczowską Spółką Handlową. Sklepy funkcjonujące do tej pory jako marka „Alibi”, będą działały od tego roku pod szyldem „Stokrotka”.

Nałęczowska Spółka Handlowa prowadzi obecnie na terenie woj. lubelskiego cztery placówki handlowe pod marką Alibi, które znajdują się w Bełżycach, Karczmiskach, Żyrzynie oraz w Nałęczowie. Zmiana logo obejmie wszystkie sklepy.

Jesteśmy w takim momencie rozwoju firmy, w którym potrzebujemy większego wsparcia w postaci silnego brandu, aby móc szybciej otwierać nowe lokalizacje, nie ustępując ofertą konkurencji. Stokrotka to sieć handlowa bardzo dobrze postrzegana na Lubelszczyźnie, a to jest obszar naszego działania. Przyłączając się do ogólnopolskiej sieci handlowej, możemy korzystać z doskonałego zaplecza logistycznego, marketingowego i sprzedażowego – mówi Paweł Romanek, dyrektor ds. handlowych NSH Sp. z o.o.

Łączna powierzchnia sklepów, które rozpoczną działalność z logo Stokrotki wynosi  niemal  1.500 m2. Od czwartku 22 lutego pod nowym szyldem funkcjonuje już sklep w Żyrzynie. Na 15 marca wyznaczona jest również data uruchomienia „Stokrotki” w  Karczmiskach. Sklep w Bełżycach będzie otwarty w drugim kwartale, a w Nałęczowie do końca 2018 roku. Pod marką Alibi w dalszym ciągu działać będzie drogeria w Nałęczowie. Firma rozważa już kolejne lokalizacje m.in. w Nowodworze w powiecie ryckim, które otwierane będą już jako Stokrotki w formule franczyzowej.

- Postanowiliśmy współpracować w oparciu o system franczyzowy Stokrotki, dzięki któremu firma nie wiążąc się kapitałowo może korzystać z szansy, jaką daje obecność na rynku w ramach dużej sieci handlowej z rozpoznawalną marką. Dla nas firma to majątek oraz ludzie i tutaj pozostajemy całkowicie niezależni, sami zarządzając tym biznesem  –  dodaje Paweł Romanek. 

Stokrotka oferuje franczyzobiorcom unikalne, sprawdzone rozwiązania operacyjne, handlowe oraz marketingowe. Mogą oni korzystać z wypracowanych przez sieć wysokich standardów m.in. w zakresie wyposażenia placówki i obsługi klienta, narzędzi promocyjnych oraz zaplecza szkoleniowego. 

- Przystępując do franczyzy nasi partnerzy otrzymują wymierne korzyści na każdym etapie prowadzenia działalności. Oferujemy pełne wsparcie, kompleksową wiedzę i narzędzia, które pomogą im osiągnąć sukces na rynku handlu detalicznego – podkreśla Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotka Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zeg 23-02-2018, 16:44:
Pomóżmy odrodzić się Browarowi Fuhrmann w Połczynie-Zdroju !!! Sprawmy aby legendarne Piwo Połczyńskie powróciło na Pomorze.
Do dnia dzisiejszego czeski nabywca spółki - Browary Lobkovicz nie podały oficjalnego powodu odstąpienia od transakcji przejęcia Browaru Fuhrmann.
Skutki były tragiczne i doprowadziły do rocznej przerwy w produkcji piwa w połczyńskim browarze.
Naraziły też na straty wielu dostawców i wpędziły w nędzę wielu pracowników.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 341) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.