Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka: Sprzedaż w październiku wzrosła o 11 proc. rdr

Stokrotka osiągnęła w październiku br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł. Były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w październiku 2016 roku o ok. 11 proc. - informuje Emperia w komunikacie.

Stokrotka: Sprzedaż w październiku wzrosła o 11 proc. rdr
fot. materiały prasowe Stokrotki

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń - październik wyniosły 2 061 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 7,7%.

W październiku 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,8% w porównaniu do października 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - październik 2017 roku wzrósł o około 2,2% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku - informuje Emperia.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2017 roku wzrosła o około 9,2% w porównaniu do października 2015 roku, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - październik 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wzrost wyniósł około 7,7%.

W październiku 2017 roku otworzono 4 sklepy: 1 market Stokrotka, 2 markety Stokrotka Express oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,2 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,2 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec października 2017 roku wyniosła 410. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2017 roku wyniosła 182,0 tys. mkw. - podaje Emperia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.