Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową

28 marca Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne marki Nutrifresh. Akcja potrwa do 14 sierpnia.

Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 28-03-2019, 16:05

Sieć supermarketów Stokrotka uruchamia kampanię „Świeżość na uwadze mamy”. Każdy, kto dokona jednorazowych zakupów w sklepach sieci za kwotę min. 25 zł lub jej wielokrotność, otrzyma znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, klienci będą mogli zakupić wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh za 1 grosz. Autorem konceptu kampanii jest lider marketingu lojalnościowego, TCC Retail Marketing.

- Od wielu lat sieć Stokrotka aktywnie buduje relacje z klientami poprzez kampanie lojalnościowe. W odpowiedzi na rosnącą świadomość konsumentów na temat zdrowego odżywiania i chęć zapobiegania marnowaniu żywności, Stokrotka zaprasza swoich klientów do wzięcia udziału w akcji „Świeżość na uwadze mamy”. Kampania promuje zdrowy styl życia i tym samym kształtuje prawidłowe nawyki żywieniowe - tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

W ofercie Nutrifresh znajdują się wielofunkcyjne produkty, które umożliwią zarówno przygotowywanie, przechowywanie, jak i spożywanie posiłków poza domem. Są to pojemniki próżniowe o różnych pojemnościach, które odebrać można już za 30 znaczków. 

Wydawanie znaczków potrwa od 28.03.2019 r. do 13.08.2019 r., a odbieranie produktów promocyjnych potrwa do 21.08.2019 r. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    kampania lojalnościowa RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.