Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka szuka kolejnych innowacji. Będzie kącik dla dzieci?

Sieć Stokrotka zastanawia się nad wprowadzeniem do sklepów kącika dla dzieci, jak również rozszerzeniem odpieku pieczywa o produkty regionalne - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Rafała Melanowicza, członka zarządu i dyrektora handlowego sieci supermarketów.

Stokrotka szuka kolejnych innowacji. Będzie kącik dla dzieci?
Stokrotka bardzo poważnie myśli o wprowadzeniu do supermarketów kącika dla małych dzieci

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 18-07-2013, 14:07

- Skłaniamy się, mając oczywiście na uwadze, że każdy metr w sklepie kosztuje, do przygotowania w sklepie kąciku dla dziecka, w którym mogłoby się ono czymś zająć. Chcemy zbadać, jak to działa i czy rzeczywiście matki będą z takiego rozwiązania zadowolone - zapowiada Melanowicz.

Jak twierdzi, decyzja na temat ewentualnego wprowadzenia kącika dla dzieci zapadnie po badaniach, które ruszą zaraz po wakacjach. - Najbardziej interesuje nas to, aby mama nie robiła zakupów szybko, tylko dlatego, że jej dziecko płacze. Fajnie byłoby, gdyby dziecko mogło się czymś sprytnym zająć, a mama mogła poświęcić troszeczkę więcej czasu na zakupy - mówi dyrektor handlowy sieci.

Stokrotka przygląda się też odpiekowi. W tej chwili własny odpiek realizuje w 94 lokalizacjach. Jak mówi Melanowicz, spółka szuka na tym polu innowacji. - Na razie mamy w ofercie te produkty, które najlepiej są postrzegane i najszybciej rotują. Zastanawiamy się natomiast nad regionalnymi wypiekami, które mogą nas odróżnić i które są poszukiwane przez klientów - tłumaczy. Są już prowadzone wstępne rozmowy na temat popularnych na lubelszczyźnie kogutów z Kazimierza Dolnego.

Melanowicz znacznie bardziej zachowawczo wypowiada się na temat wprowadzenia do Stokrotek niewielkiego bistro. - Mamy różne opinie na temat małych stoisk bistro z hot-dogiem czy kawą. Badania, jakie otrzymujemy, pokazują bardzo zmienne tendencje klienta, jeżeli chodzi o ich postrzeganie - twierdzi dyrektor handlowy spółki. Zaznacza, że Stokrotka na razie nie jest przekonana odnośnie wprowadzenia takiego rozwiązania.

Sieć Stokrotka należy do Grupy Handlowej Emperia SA. W jej skład wchodzi obecnie ponad 200 supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rafał Melanowicz RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • wojsew 2013-07-23 11:21:55
    W 2012 r. ww wrześniu miałem przyjemność być w Łodzi i skorzystać ze sklepu Stokrotki ( obok dawnego Balatonu ) . Ceny z Księżyca , matek z dziećmi nie zauważyłem . Sklepy , małe rodzinne , naprzeciw , A. Struga ceny niższe i obsługa o wiele przyjemniejsza. To była Łódź , gdzie ludziom się raczej nie przelewa.Jak czytam w/w to Stokrotka-dream s . Przynajmniej w Łodzi.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.