Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka testuje format convenience z nową nazwą

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-10-2017, 15:46
Stokrotka testuje format convenience z nową nazwą
Stokrotka Express w Lublinie. Fot. materiały prasowe Stokrotki

Sieć Stokrotkauruchomiła w okresie od kwietnia do sierpnia trzy sklepy testowe w nowej formule. Efekty dotychczasowych otwarć skłaniają sieć do uruchamiania kolejnych testowych placówek detalicznych. 26 października Stokrotka otworzyła dwa sklepy w nowym formacie.
Jednocześnie Stokrotka zdecydowała się na zmianę dotychczasowej nazwy na nową, wpisującą się w trendy rynkowe tj. Stokrotka Express.

Tym samym sklepy convenience stały się pełnoprawnym „członkiem rodziny”, znanych z dobrej jakości i atrakcyjnego asortymentu, sklepów pod brandem Stokrotka.

Nowe Stokrotka Express otworzono w Lublinie przy ul. Zana i w Skierniewicach przy ul. Asnyka. Powierzchnia sprzedażowa sklepów wynosi odpowiednio 71 mkw i 105 mkw. Oba sklepy otworzone zostały w często uczęszczanych lokalizacjach w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.

Placówki detaliczne Stokrotka Express odróżniają się od innych sklepów działających w formacie convenience na rynku. Stawiają na artykuły świeże i dopasowany asortyment, wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze.

W miarę rozwoju nowego formatu, sklepy będą również przygotowane do świadczenia usług dodatkowych dla swoich klientów m.in. będą oferować darmowy dostęp do Wi-Fi, możliwość rejestracji usług telekomunikacyjnych, doładowania usług prepaid, dokonywania płatności za rachunki, czy możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej. Oprócz zrobienia zakupów, wizyta w sklepie Stokrotka Express będzie też okazją do napicia się kawy czy zjedzenia ciepłej przekąski.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych. Sieć obejmuje ponad 400 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Lubzan 28-10-2017, 08:14:
Beznadziejne sklepy
Małe, asortyment słaby a o cenach to już szkoda pisać
Żabka jest o niebo lepsza

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH