Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka testuje format convenience z nową nazwą

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-10-2017, 15:46
Stokrotka testuje format convenience z nową nazwą
Stokrotka Express w Lublinie. Fot. materiały prasowe Stokrotki

Sieć Stokrotkauruchomiła w okresie od kwietnia do sierpnia trzy sklepy testowe w nowej formule. Efekty dotychczasowych otwarć skłaniają sieć do uruchamiania kolejnych testowych placówek detalicznych. 26 października Stokrotka otworzyła dwa sklepy w nowym formacie.
Jednocześnie Stokrotka zdecydowała się na zmianę dotychczasowej nazwy na nową, wpisującą się w trendy rynkowe tj. Stokrotka Express.

Tym samym sklepy convenience stały się pełnoprawnym „członkiem rodziny”, znanych z dobrej jakości i atrakcyjnego asortymentu, sklepów pod brandem Stokrotka.

Nowe Stokrotka Express otworzono w Lublinie przy ul. Zana i w Skierniewicach przy ul. Asnyka. Powierzchnia sprzedażowa sklepów wynosi odpowiednio 71 mkw i 105 mkw. Oba sklepy otworzone zostały w często uczęszczanych lokalizacjach w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.

Placówki detaliczne Stokrotka Express odróżniają się od innych sklepów działających w formacie convenience na rynku. Stawiają na artykuły świeże i dopasowany asortyment, wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze.

W miarę rozwoju nowego formatu, sklepy będą również przygotowane do świadczenia usług dodatkowych dla swoich klientów m.in. będą oferować darmowy dostęp do Wi-Fi, możliwość rejestracji usług telekomunikacyjnych, doładowania usług prepaid, dokonywania płatności za rachunki, czy możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej. Oprócz zrobienia zakupów, wizyta w sklepie Stokrotka Express będzie też okazją do napicia się kawy czy zjedzenia ciepłej przekąski.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych. Sieć obejmuje ponad 400 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw do 1000 mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Lubzan 28-10-2017, 08:14:
Beznadziejne sklepy
Małe, asortyment słaby a o cenach to już szkoda pisać
Żabka jest o niebo lepsza

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.