Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Stokrotka: Udział displayów w sprzedaży zdecydowanie rośnie

- Patrząc na ostatni rok udział displayów w sprzedaży zdecydowanie rośnie. Z punktu widzenia magazynu ich zabezpieczenie stanowi nie lada wyzwanie. O tym, że displaye pomagają w sprzedaży świadczą wzrosty sprzedaży na półpaletach, ćwierćpaletach czy ogólnie na standach. Jako magazyn poczyniliśmy dużo kroków, które zoptymalizowały proces dystrybucji do sklepów - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Cyronek, dyrektor centrum dystrybucji Stokrotki w Teresinie podczas pierwszej edycji "Karuzeli CHEP".

Stokrotka: Udział displayów w sprzedaży zdecydowanie rośnie
Marcin Cyronek, dyrektor centrum dystrybucji Stokrotki w Teresinie, fot. Chep

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 12-09-2018, 14:04

Marcin Cyronek przyznaje, że wyzwaniem dla centrów dystrybucji jest ustawienie odpowiedniego środka ciężkości w transporcie standów.

- Standy oczywiście potrafią być bardzo różnej wagi i jakości. Chodzi o to żeby z jednej strony nie deoptymalizować kosztów transportu, a z drugiej żeby towar był jak najlepiej zabezpieczony i odpowiednio wyeksponowany w samym sklepie - mówi.

Dyrektor centrum dystrybucji Stokrotki w podwarszawskim Teresinie wskazuje, że sieć w pełni identyfikuje komponenty, które wchodzą w skład gotowych produktów.

- Tracebility to dodatnie sprzężenie zwrotne. Z jednej strony mamy transparentność produktu, który kupuje konsument, a ta transparentność buduje świadomość konsumenta. Z kolei świadomość konsumenta powoduje jeszcze większy nacisk żeby wspomniana transparentność była jak największa. Na podstawie moich doświadczeń mogę stwierdzić, że dla sieci handlowych w Polsce tracebility nie jest niczym nowym. Natomiast dla mniejszych przedsiębiorców, np. dostawców surowców, jest jeszcze w tym obszarze kilka wyzwań do pokonania - przyznaje.

Cyronek zaznacza, że idetyfikowalność jest warunkiem przystąpienia do współpracy ze Stokrotką.

- Obecnie nie mamy ani jednego dostawcy, który nie mógłby określić się w tej kwestii. Zachowujemy pełną identyfikowalność wewnątrz magazynu, podczas przekazania z magazynu do sklepu oraz pozyskania produktu od dostawców - dodaje.

Sieć Stokrotka jest w stanie wycofać produkt z magazynu w ciągu 10 minut od wizyty Sanpeidu albo oficjalnego telefonu.

- Produkt przestaje być aktywny, sprzedawalny do momentu wyjaśnienia sytuacji. Mamy przećwiczone wycofanie partii ze sklepu poprzez dział operacji. Produkt ląduje z powrotem w centrum dystrybucji w ciągu jednej doby - mówi Cyronek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Marcin Cyronek RSS ALERT    /    Chep RSS ALERT    /    Chep Polska RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    traceability RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.