Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Stokrotka w 2019 roku: Nowa formuła sklepu, kolejne centrum dystrybucji

Naszym celem nadrzędnym jest rozwój i konsekwentne zwiększanie naszego udziału w rynku. Niezmiennie, obserwujemy rynek, zachodzące na nim zmiany oraz pojawiające się trendy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu sieci Stokrotka, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

Stokrotka w 2019 roku: Nowa formuła sklepu, kolejne centrum dystrybucji

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-12-2019, 10:17

- Rozwijamy nasze formaty oraz portfolio asortymentowe z myślą o zmieniających się potrzebach naszych klientów, którzy w obecnym, bardzo dynamicznym otoczeniu dbają o swój czas i potrzebują zaufanego sklepu blisko domu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu sieci Stokrotka, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

- W mijającym roku poza otwarciem niemalże 100 nowych sklepów oraz remodelingiem kilkunastu istniejących, podjęliśmy decyzję o rozbudowie naszej sieci logistycznej - w lipcu uruchomiliśmy nasze nowe centrum dystrybucji w Psarach w województwie śląskim. Trwa też rozbudowa centrum dystrybucji w Lublinie. Rozważamy również uruchomienie kolejnego - tym razem w północno-zachodniej części kraju - informuje przedstawiciel sieci.

- Dodatkowo, wdrożyliśmy nową formułę sklepu – Stokrotkę Optimę. Ma być ona przestrzenią, dzięki której uzyskamy jeszcze bardziej precyzyjną odpowiedź na pytanie, jakie rozwiązania są najbardziej korzystne z punktu widzenia klientów i firmy - dodaje.

Stokrotka Optima ma dedykowaną identyfikację wizualną, co jednak warte podkreślenia, elementy charakterystyczne dla sieci zostały zachowane. Pierwsze sklepy w tej formule zostały uruchomione jako sklepy własne. Powierzchniowo są zbliżone do supermarketów sieci Stokrotka. Różnią się natomiast asortymentem oraz polityką cenową.

- 2020 rok to dla nas przede wszystkim otwarcia nowych sklepów i dalszy zrównoważony rozwój – zależy nam na utrzymaniu tempa około 100 nowych lokalizacji. To będzie również rok intensywnych remodelingów istniejących placówek oraz jeszcze bardziej owocnej współpracy z naszymi franczyzobiorcami - podkreśla Mirosław Wawryszczuk.

- Wszystkie decyzje biznesowe, które teraz realizujemy będą procentować przez lata, a każda podjęta inicjatywa prowadzi nas do celu, jakim jest satysfakcja naszych klientów i pracowników oraz umacnianie naszej pozycji na polskim rynku detalicznym - podsumowuje przedstawiciel Stokrotki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mirosław Wawryszczuk RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Stokrotka Optima RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.201.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.