Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka wystartowała z programem franczyzowym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2014, 09:44

Sieć supermarketów Stokrotka wystartowała 2 kwietnia z programem franczyzowym. Sieć przygotowała program kompleksowego wsparcia dla przyszłych franczyzobiorców zapewniając im możliwość prowadzenia własnego biznesu pod znaną marką.

Program „Franczyza Supermarket Stokrotka" zawiera gotową koncepcję detaliczną, w skład której wchodzą unikalne rozwiązania operacyjne. 

Wymagania wobec partnerów handlowych to m.in. lokal o pow. min. 400 mkw., atrakcyjna lokalizacja (potencjał konsumencki min. 5 tys. mieszkańców; parking dla klientów oraz otoczenie konkurencyjne sklepu) oraz potencjał finansowy niezbędny do wdrożenia standardów sieci.  

Jako korzyści finansowe dla franczyzobiorców Stokrotka przedstawia: wysoką marżę ze sprzedaży w sklepie, korzystne warunki zakupu towarów, wysokie bonusy za utrzymanie standardów sieci, wysokie nakłady na działania marketingowe ze strony sieci, stały i pewny grafik dostaw do sklepu (nawet do 6 dostaw tygodniowo asortymentu suchego i do 6 dostaw tygodniowo asortymentu świeżego), niskie opłaty franczyzowe oraz narzędzia finansowe wspierające początkową inwestycję franczyzobiorcy. 

Firma w 2013 roku wprowadziła zmiany logotypu w swojej sieci, odświeżając i unowocześniając wizerunek zgodnie ze światowymi trendami. Program „Franczyza Supermarket Stokrotka" to również marka własna firmy. Sieć posiada w swoim portfolio ponad 400 własnych produktów. Produkty te zyskują coraz bardziej znaczący udział w całościowej sprzedaży sklepów, pozwalając wygenerować wysoki poziom marży - nawet 30%. To sprawia, że produkty marki własnej Stokrotka są skutecznym narzędziem do konkurowania z dyskontami.

- Nasz program został poprzedzony wieloma badaniami i analizami. Dołożyliśmy wszelkich starań aby przygotować go w taki sposób, aby pokazać według jakich idei prowadzimy naszą sieć, jak nią zarządzamy oraz przede wszystkim, co wymaga podkreślenia, wskazać na partnerskie zasady jakimi kierujemy się w naszej firmie. - mówi Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Program „Franczyza Supermarket Stokrotka" to sprawny i rozbudowany system logistyczny. Spółka posiada 9 regionalnych centrów zaopatrzenia, a także główne centrum dystrybucyjne w Teresinie pod Warszawą o powierzchni ponad 27 000 metrów kwadratowych. W ofercie asortymentowej posiada ponad 12 000 indeksów. Sieć Stokrotka stawia także na wyselekcjonowanych dostawców.

Dzięki ugruntowanej pozycji na rynku, przyszły franczyzobiorca ma dostęp do sprawdzonej listy dostawców, którzy oferują korzystne warunki handlowe, sprawny system dostaw oraz odpowiedniej jakości asortyment. Ale przede wszystkim program zawiera korzystne warunki współpracy, którą oparto na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. To nie tylko atrakcyjne ceny zakupu towarów dla franczyzobiorcy, to także wydłużone terminy płatności, dostęp do kredytu kupieckiego oraz jasny system wynagrodzeń.

Stokrotka jest polską firmą działająca od 1994 roku na rynku handlu detalicznego, specjalizująca się w prowadzeniu własnych sklepów w formacie supermarket na terenie całego kraju. Posiada ponad 240 sklepów własnych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH