Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Stokrotka: Wzrost sprzedaży o ok. 10,5 proc. rdr do 207 mln zł

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła we wrześniu 2017 roku o około 10,5 proc. rdr do 207 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1,84 mld zł i były wyższe rdr o 7,4 proc.

 Stokrotka: Wzrost sprzedaży o ok. 10,5 proc. rdr do 207 mln zł

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec–wrzesień wyniosły 632 mln zł i były wyższe 11 proc. rdr.
 
We wrześniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5 proc. w porównaniu do września 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2017 roku wzrósł o około 5,6 proc. oraz za okres styczeń-wrzesień 2017 roku wzrósł o około 1,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.
 
We wrześniu otworzono 10 sklepów: 1 supermarket, 2 markety Stokrotka oraz 7 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,4 tys. m kw.: 0,4 tys. m kw. w supermarketach, 0,4 tys. m kw. w marketach Stokrotka oraz 1,6 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.
 
Łączna liczba sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła 407, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 181,6 tys. m kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia Holding RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.