Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Stokrotka znacznie zwiększyła przychody; powiększyła sieć sklepów

Sieć Stokrotka należąca do spółki Emperia Holding zwiększyła w listopadzie przychody ze sprzedaży o niemal 10 proc. w ujęciu rocznym, a w ciągu 11 miesięcy tego roku przychody wzrosły o prawie 20 proc. Zwiększyła się też sieć sklepów Stokrotki.

Stokrotka znacznie zwiększyła przychody; powiększyła sieć sklepów
Sklep Stokrotka, fot. Stokrotka

Zarząd Emperia Holding z siedzibą w Warszawie poinformował, że spółka zależna Stokrotka osiągnęła w listopadzie 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 185 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w listopadzie 2015 roku o ok. 9,9 proc.

- Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-listopad wyniosły 388 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 10,8 proc. – podała Emperia.

- Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-listopad wyniosły 2.098 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 19,6 proc. - podano.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w listopadzie 2016 roku wyniósł około 1,2 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik - listopad 2016 roku wyniósł około 2,5 proc. oraz w okresie styczeń-listopad 2016 roku wyniósł około 5,9 proc.

W listopadzie 2016 roku otwarte zostały cztery sklepy: w tym dwa markety oraz dwa sklepy franczyzowe.

- W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,4 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w marketach oraz 0,9 tys. mkw w sklepach franczyzowych – podała Emperia.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec listopada 2016 roku wyniosła 365. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec listopada 2016 roku wyniosła 173,1 tys. mkw.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding prowadziła dynamiczny rozwój sieci Stokrotka na terenie całego kraju, co zaowocowało pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem 365 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    sieci detaliczne RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    sklepy Stokrotka RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.