Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stokrotka zwiększy wydatki na marketing

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2015, 17:24
Stokrotka zwiększy wydatki na marketing
Stokrotka, fot. Emperia

Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding podał, że celem Stokrotki będzie obecnie zwiększanie sprzedaży poprzez zwiększanie lojalności klientów i powtarzalności ich wizyt w sklepach. Sieć chce zwiększyć nakłady na działania marketingowe.

- Mogą one wzrosnąć powiedzmy do 1,2 proc. naszych przychodów, przy czym w III kw. wynosiły 1 proc. - powiedział prezes Dariusz Kalinowski.

Podkreślił jednak, że firma nie chce skupiać się na promocjach cenowych, które przynoszą jedynie znaczny wzrost wolumenów sprzedaży, ale nie przekładają się na lojalność klientów i systematyczność zakupów robionych przez nich zakupów.

Dodał, że firma nie będzie inwestować w ogólnopolskie kampanie reklamowe w TV, ale skupi się na lokalnych, dedykowanych kampaniach bilbordowych. Zaznaczył, że wydatki na kampanie marketingowe muszą być wcześniej ustalone z dostawcami, którzy będą partycypować w ich finansowaniu.

Kalinowski zapowiedział także wdrożenie nowych programów lojalnościowych dla klientów. Pierwszym z nich jest projekt "Ostro, kolorowo, Zyliss". Klienci sklepów Stokrotka za każde wydane 20 zł otrzymają znaczek, który mogą wkleić do specjalnej Karty Kolekcjonerskiej. Po uzbieraniu 70 znaczków, klient dopłacając 1 grosz może odebrać nóż marki Zyliss. Dodatkowy znaczek klienci mogą otrzymać za zakup produktów oznaczonych specjalnym symbolem.

Prezes Emperia Holding poinformował także, że sieć zakończyła testy tzw. "scenariuszy cenowych". Obecnie firma wdraża w sklepach wybrane rozwiązania.

Według władz spółki nowe programy lojalnościowe oraz "scenariusze cenowe" mają zwiększyć lojalność klientów i powtarzalność ich wizyt w sklepach. - Chcemy zachęcać klientów i wyrabiać u nich nawyk odwiedzania sklepów Stokrotki, tak często jak to możliwe - dodaje Dariusz Kalinowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • areczek 19-11-2015, 02:51:
Może im się przydac, bo jak przeczytałem na forum gowork.pl/opinie_czytaj,7660 to kiepsko ostatnio...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.