Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stoppoint: cyfrowe terminale w sieciach detalicznych zdynamizują e-commerce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2017, 18:09

Cyfrowe terminale ClickPoint pojawią się w sieciach detalicznych oraz na stacjach paliw. Technologia dotykowego terminala umożliwi, poza bieżącą obsługą sprzedaży w punkcie, także zamawianie usług cyfrowych i szerokiej gamy usług opartych o logistykę, jak też wysyłanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz dokonywanie zwrotów do sklepów e-commerce.

Pierwsze testy z sieciami przeprowadzone zostaną na przełomie października i listopada. Odpowiedzialna za ten biznes jest notowana na NewConnect spółka Stoppoint, znana m.in. z usług kurierskich pod brandem “Stacja z Paczką by Stoppoint”, realizowanego w ponad 900 stacjach paliw PKN Orlen.

Pierwsze w Polsce tego typu cyfrowe terminale do zamawiania produktów i usług online zintegrowane będą  z usługą logistyczną. Klienci sklepów, drogerii, czy stacji benzynowych będą mogli więc za ich pośrednictwem nadawać dowolne przesyłki, a także odbierać paczki z produktami zamówionymi online. Terminale umożliwią także  wyszukanie np. jubilera, bądź szewca i zlecenie naprawy biżuterii, czy obuwia. W ten sposób możliwe będzie m.in. wysłanie walizki do serwisu, bądź garnituru do pralni czy krawca.

- Możliwości naszych terminali będą praktycznie nieograniczone. Stanowią one bowiem - tak samo jak smartfon, czy strona www - końcówkę sieci teleinformatycznej. Z tą przewagą, że zostaną zintegrowane z usługami logistycznymi – mówi Damian Puczyński, prezes Stoppoint.

- Ktoś, kto posiada dziś smartfon, dysponuje tak naprawdę pilotem do swojej rzeczywistości - czy to społecznościowej, czy internetowej, może zamówić dowolny produkt, a potem - dzięki usługom kurierskim - odebrać go w dowolnym miejscu i o dowolnej porze - dodaje.

Terminal umożliwi zmierzenie i zważenie przesyłki, a także wydrukowanie samoprzylepnej etykiety. To podstawowa usługa, której dziś nie ma na rynku. Dziś taką etykietę trzeba wydrukować w domu, ewentualnie czekać aż pracownik firmy kurierskiej wypełni list przewozowy. Proces zamawiania produktu w dowolnym e-sklepie będzie można zacząć więc w telefonie komórkowym, a dokończyć na terminalu w placówce sieci handlowej, albo rozpocząć proces wyboru danej oferty online w terminalu, przy okazji tankowania paliwa na stacji, a sfinalizować na domowym komputerze.

- Zamówiony w ten sposób towar będzie można odebrać np. przy kolejnej wizycie na stacji benzynowej, czy w innym punkcie convenience - tłumaczy Damian Puczyński.

Spółka Stoppoint podaje, że terminal ma stać się tzw. marketplacem dla innych usług.

- Chcielibyśmy stworzyć razem z sieciami convenience pewien rodzaj pola sprzedaży wielu usług i produktów, od naprawy butów, przez zamawianie towarów z internetu, po szeroką gamę innych usług, których dziś nawet nie jesteśmy w stanie jeszcze zdiagnozować – dodaje prezes Stoppoint.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 558) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH