Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stoppoint: cyfrowe terminale w sieciach detalicznych zdynamizują e-commerce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2017, 18:09

Cyfrowe terminale ClickPoint pojawią się w sieciach detalicznych oraz na stacjach paliw. Technologia dotykowego terminala umożliwi, poza bieżącą obsługą sprzedaży w punkcie, także zamawianie usług cyfrowych i szerokiej gamy usług opartych o logistykę, jak też wysyłanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz dokonywanie zwrotów do sklepów e-commerce.

Pierwsze testy z sieciami przeprowadzone zostaną na przełomie października i listopada. Odpowiedzialna za ten biznes jest notowana na NewConnect spółka Stoppoint, znana m.in. z usług kurierskich pod brandem “Stacja z Paczką by Stoppoint”, realizowanego w ponad 900 stacjach paliw PKN Orlen.

Pierwsze w Polsce tego typu cyfrowe terminale do zamawiania produktów i usług online zintegrowane będą  z usługą logistyczną. Klienci sklepów, drogerii, czy stacji benzynowych będą mogli więc za ich pośrednictwem nadawać dowolne przesyłki, a także odbierać paczki z produktami zamówionymi online. Terminale umożliwią także  wyszukanie np. jubilera, bądź szewca i zlecenie naprawy biżuterii, czy obuwia. W ten sposób możliwe będzie m.in. wysłanie walizki do serwisu, bądź garnituru do pralni czy krawca.

- Możliwości naszych terminali będą praktycznie nieograniczone. Stanowią one bowiem - tak samo jak smartfon, czy strona www - końcówkę sieci teleinformatycznej. Z tą przewagą, że zostaną zintegrowane z usługami logistycznymi – mówi Damian Puczyński, prezes Stoppoint.

- Ktoś, kto posiada dziś smartfon, dysponuje tak naprawdę pilotem do swojej rzeczywistości - czy to społecznościowej, czy internetowej, może zamówić dowolny produkt, a potem - dzięki usługom kurierskim - odebrać go w dowolnym miejscu i o dowolnej porze - dodaje.

Terminal umożliwi zmierzenie i zważenie przesyłki, a także wydrukowanie samoprzylepnej etykiety. To podstawowa usługa, której dziś nie ma na rynku. Dziś taką etykietę trzeba wydrukować w domu, ewentualnie czekać aż pracownik firmy kurierskiej wypełni list przewozowy. Proces zamawiania produktu w dowolnym e-sklepie będzie można zacząć więc w telefonie komórkowym, a dokończyć na terminalu w placówce sieci handlowej, albo rozpocząć proces wyboru danej oferty online w terminalu, przy okazji tankowania paliwa na stacji, a sfinalizować na domowym komputerze.

- Zamówiony w ten sposób towar będzie można odebrać np. przy kolejnej wizycie na stacji benzynowej, czy w innym punkcie convenience - tłumaczy Damian Puczyński.

Spółka Stoppoint podaje, że terminal ma stać się tzw. marketplacem dla innych usług.

- Chcielibyśmy stworzyć razem z sieciami convenience pewien rodzaj pola sprzedaży wielu usług i produktów, od naprawy butów, przez zamawianie towarów z internetu, po szeroką gamę innych usług, których dziś nawet nie jesteśmy w stanie jeszcze zdiagnozować – dodaje prezes Stoppoint.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH