Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Strach przed kryzysem czy efekt "500+" - co determinuje zakupy Polaków?

Konsumenci w Polsce robią zapasy czy używają życia i zwiększają zakupy droższej żywności? Sieci obserwują zmiany popytu - każda inne - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Strach przed kryzysem czy efekt
fot. shutterstock.com

Nietypowe poruszenie na rynku żywności o długim terminie przydatności (makarony, konserwy) do spożycia dostrzegła Polska Grupa Supermarketów. Do gromadzenia zapasów żywności i wody pitnej byli ostatnio zachęcani Niemcy. Chodziło o zapewnienie sobie przetrwania w przypadku kryzysu. PGS zauważyła wzrost sprzedaży szczególnie na wschodzie kraju.

Michał Sadecki z PGS przyznaje na łamach "PB", że solidny zastrzyk gotówki związany z uruchomieniem programu "500+" z pewnością zwiększa konsumpcję większości rodzin, nie tylko najbiedniejszych.

Nie zapasy, ale droższe produkty - tak zmienił się konsument dzięki programowi 500+ - zdaniem Krzysztofa Tokarza, prezesa Grupy Specjał.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Tokarz RSS ALERT    /    Polska Grupa Supermarketów RSS ALERT    /    Grupa Specjał RSS ALERT    /    Michał Sadecki RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    500 + RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.