Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Strategia Intermarche dla biznesu e-commerce w Polsce

Według naszych założeń wdrożenie projektu (sklepu internetowego - red.) Le Drive we wszystkich sklepach Intermarché w Polsce nastąpi w roku 2016. Koncept Drive Solo (magazyn z miejscem do odbioru zamówionego towaru) może pojawić się w Polsce w perspektywie 2-3 lat. Obecnie jest jednak za wcześnie ze względu na to, że konsument nie dojrzał jeszcze do tego typu rozwiązań - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

Strategia Intermarche dla biznesu e-commerce w Polsce
Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce, fot. PTWP/ ŻelaznaStudo

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 28-07-2015, 14:21

Grupa Muszkieterów rozwijając e-handel w Polsce, zdecydowała się postawić na zmodyfikowane rozwiązania przeniesione z Francji.

Zgadza się. Polski sklep internetowy Intermarché opiera się na francuskich rozwiązaniach, odpowiednio zmodyfikowanych i dostosowanych do tutejszego rynku. Oczywiście projekt jest systematycznie modyfikowany i poprawiany wraz z trwającymi testami, które dają nam dużo informacji nt. potrzeb i zwyczajów polskich konsumentów. Warto podkreślić, że jeśli chodzi o komunikację z klientem, czyli przesyłanie informacji do odpowiednich grup klientów w różnych kanałach promocyjnych, to nasze działania w Polsce są dużo bardziej nowoczesne w porównaniu do tego, co Grupa robi we Francji.

A jak projekt wygląda na rodzimym rynku sieci?

We Francji mamy trzy rodzaje konceptu Le Drive, które różnią się głównie sposobem odbioru zamówionych produktów. Pierwszy to e-sklep oferujący odbiór w tzw. POK (Punkcie Obsługi Klienta), kolejny to Drive Light, gdzie punkt odbioru towaru mieści się w specjalnej wiacie przy działającym sklepie, a przygotowanie produktów odbywa się na sali sprzedaży. Trzeci typ to Drive Solo, czyli samodzielny magazyn, zlokalizowany w strategicznym miejscu, z odpowiednim miejscem do odbioru zamówionego towaru.

Pomimo, że mamy już odpowiednie know-how i technologię, aby budować obiekty typu Drive Solo w Polsce, to podjęliśmy decyzję, że wprowadzimy na polski rynek na początku jedynie dwa pierwsze rozwiązania. Nie możemy zbyt mocno wyprzedzać potrzeb i oczekiwań, jakie dziś mają polscy klienci. Docelowo, gdy już zakończymy etap testów w wybranych placówkach, chcemy, aby wszystkie sklepy Intermarché w Polsce oferowały zakupy on-line swoim klientom.

Testy projektu internetowego Intermarché ruszyły w maju. Jak wyglądają plany rozwoju e-sklepu w planach były testy w pięciu placówkach handlowych (w tym w Poznaniu, Śremie, Środzie Wlkp., Świdnicy i Lubaniu)? Kiedy we wszystkich sklepach sieci Intermarché będzie można zrobić zakupy przez Internet?

więcej informacji:

Patrick Renault RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    Intermarche RSS ALERT    /    Bricomarche RSS ALERT    /    rynek e-commerce w Polsce RSS ALERT    /    Drive Solo RSS ALERT    /    Le Drive RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.161
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.