REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Strategia rozwoju marek własnych powinna być zintegrowana ze strategią sieci

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 17-11-2016, 12:42
Strategia rozwoju marek własnych powinna być zintegrowana ze strategią sieci
fot. shutterstock.com

- Strategia rozwijania marek własnych musi być w pełni zintegrowana ze strategią sieci. W przypadku marek generycznych czy marek imitacji rentowność asortymentu oraz kopiowanie działań liderów wystarczało za całą strategię - mówi Dorota Kałowska, partner zarządzający Cobalt Spark i ekspert Polskiej Izby Handlu, koordynator programu FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE.

REKLAMA

Zdaniem Doroty Kałowskiej, dzisiaj przed markami własnymi sieci stawiają zupełnie inne zadania – wyróżnienia oferty na tle konkurencji, dostarczenia konsumentom powodów do lojalności a także budowania wizerunku samej sieci np. poprzez obecność marek własnych w kategoriach wręcz niszowych, ale w trendzie wzrostowym.

- Do realizacji tak postawionych celów konieczne jest strategiczne, długofalowe planowanie. Niezbędne jest również znalezienie trafnych odpowiedzi na pytania o to, jakie jest postrzeganie przez konsumentów marki sieci i co w związku z tym można zrobić z ofertą marek własnych? Budować marki własne w oparciu o reputację sieci czy wręcz przeciwnie, wprowadzać quasi -brandy? Czy marka sieci ma potencjał bycia gwarantem jakości dla swoich private labels? A jeśli nie, to czy mamy odpowiednie siły i środki do tego, aby budować marki własne jak brandy? Czy asortyment i architektura marek własnych są czytelne dla konsumentów i optymalne dla sieci pod kątem bieżącego zarządzania portfelem produktów? Jak marka własna może pomóc w realizacji strategii sieci? Na jakich wartościach powinna być budowana? Tych pytań, związanych ze skutecznym zarządzaniem markami własnymi, jest bardzo wiele i od jakości udzielonych odpowiedzi będzie zależał poziom sukcesu lub porażki - uważa ekspertka.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 616) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH