Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 24-05-2016, 14:21
Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego
fot. shutterstock

Do Polski nadchodzi trzecia generacja organizacji wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych, w której rosnące znaczenie i taką też powierzchnię przeznacza się na ekspozycję produktów świeżych, wstępnie przygotowanych do gotowania, ale także specjalne strefy pozwalające klientom konsumować przyrządzane na miejscu produkty.

W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych, takich jak: pieczywo, mięsa, wędliny, sery i warzywa zlokalizowane były najczęściej w tylnej części sklepów i zajmowały od 25-30 proc. powierzchni przeznaczonej na sprzedaż.

Jak zauważają specjaliści firmy Uniscale dziś ten trend zmienił się w sposób znaczący. Już druga generacja organizacji tego rodzaju sklepów, którą możemy obserwować w kilku sieciach handlowych w Polsce, przeniosła strefę produktów świeżych na prawą stronę od wejścia, ale także powiększyła jej powierzchnię do ok. 40-50 procent.

Wdrażana obecnie na świecie, a jeszcze mało znana w Polsce, trzecia generacja organizacji sprzedaży w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych idzie o kolejny krok naprzód. 

- Zgodnie z tym trendem „świeżość” zajmuje już 50-60 proc. powierzchni, a oprócz specjalnie wyeksponowanych stref ze świeżymi i częściowo przygotowanymi do gotowania produktami, swoje miejsce znajduje strefa w której świeże produkty są nie tylko przygotowywane, ale i mogą być przez klientów w sposób komfortowy konsumowane. Świeżość stanowczo jest w natarciu i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ta tendencja utrzyma się na długo - mówi Winicjusz Wojciechowski, dyrektor sprzedaży firmy Uniscale.

Firma Uniscale zwraca uwagę, że ekspozycja produktów świeżych, takich jak: mięsa, wędliny, sery czy ryby wymaga dobrze zaprojektowanej lady chłodniczej, która nie tylko odpowiednio wyeksponuje produkt a przez to zachęci do zakupu, ale także podtrzyma jego świeżość bez utraty na jakości czy wadze.

Uniscale jest profesjonalnym dostawcą dedykowanych rozwiązań dla sieci handlu detalicznego, przemysłu spożywczego i branży HoReCa. Pomagając specjalistom związanym zawodowo z profesjonalną obróbką i sprzedażą żywności. W ofercie firmy znajduje się również seria innowacyjnych rozwiązań do zarządzania przekazem marketingowym w sklepach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH