REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 24-05-2016, 14:21
Strefa produktów świeżych zajmie nawet do 60 procent powierzchni sklepu spożywczego
fot. shutterstock

Do Polski nadchodzi trzecia generacja organizacji wielkopowierzchniowych sklepów spożywczych, w której rosnące znaczenie i taką też powierzchnię przeznacza się na ekspozycję produktów świeżych, wstępnie przygotowanych do gotowania, ale także specjalne strefy pozwalające klientom konsumować przyrządzane na miejscu produkty.

REKLAMA

W tzw. klasycznym modelu sklepu wielkopowierzchniowego strefa produktów świeżych, takich jak: pieczywo, mięsa, wędliny, sery i warzywa zlokalizowane były najczęściej w tylnej części sklepów i zajmowały od 25-30 proc. powierzchni przeznaczonej na sprzedaż.

Jak zauważają specjaliści firmy Uniscale dziś ten trend zmienił się w sposób znaczący. Już druga generacja organizacji tego rodzaju sklepów, którą możemy obserwować w kilku sieciach handlowych w Polsce, przeniosła strefę produktów świeżych na prawą stronę od wejścia, ale także powiększyła jej powierzchnię do ok. 40-50 procent.

Wdrażana obecnie na świecie, a jeszcze mało znana w Polsce, trzecia generacja organizacji sprzedaży w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych idzie o kolejny krok naprzód. 

- Zgodnie z tym trendem „świeżość” zajmuje już 50-60 proc. powierzchni, a oprócz specjalnie wyeksponowanych stref ze świeżymi i częściowo przygotowanymi do gotowania produktami, swoje miejsce znajduje strefa w której świeże produkty są nie tylko przygotowywane, ale i mogą być przez klientów w sposób komfortowy konsumowane. Świeżość stanowczo jest w natarciu i istnieje duże prawdopodobieństwo, że ta tendencja utrzyma się na długo - mówi Winicjusz Wojciechowski, dyrektor sprzedaży firmy Uniscale.

Firma Uniscale zwraca uwagę, że ekspozycja produktów świeżych, takich jak: mięsa, wędliny, sery czy ryby wymaga dobrze zaprojektowanej lady chłodniczej, która nie tylko odpowiednio wyeksponuje produkt a przez to zachęci do zakupu, ale także podtrzyma jego świeżość bez utraty na jakości czy wadze.

Uniscale jest profesjonalnym dostawcą dedykowanych rozwiązań dla sieci handlu detalicznego, przemysłu spożywczego i branży HoReCa. Pomagając specjalistom związanym zawodowo z profesjonalną obróbką i sprzedażą żywności. W ofercie firmy znajduje się również seria innowacyjnych rozwiązań do zarządzania przekazem marketingowym w sklepach. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH