REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Strona internetowa Lidla popularniejsza niż Biedronki

  • Autor: Gemius
  • Data: 24-02-2016, 12:43
Strona internetowa Lidla popularniejsza niż Biedronki
Fot. Shutterstock

Polacy coraz chętniej robią zakupy w sieci. Odwiedzają także strony sklepów, które nie umożliwiają dokonywania wirtualnych zakupów. Jak wynika z danych Gemius od strona Lidla jest chętnie przeglądana niż witryna internetowa Biedronki. 

REKLAMA

Kilka tygodni temu Gemius postanowił sprawdzić popularność strony sklepu Ikea.com – w związku z zapowiedziami dotyczącymi otwarcia wirtualnego sklepu. Choć Biedronka i Lidl nie zdradzają na razie takich planów, Gemius przyjrzał się bliżej zainteresowaniu ich stronami WWW, które zawierają aktualną ofertę, ale także poradniki kulinarne i inne materiały promocyjne.

Lidl popularniejszy od Biedronki

W 2015 roku (styczeń-listopad) większym zainteresowaniem od strony Biedronki cieszyła się witryna Lidla. Miesięcznie odwiedzało ją średnio 2,4 mln użytkowników sieci (10 proc. wszystkich internautów w Polsce). W tym samym czasie na stronę Biedronki wchodziło średnio 1,6 mln użytkowników (7 proc.).

Stronami sklepów bardziej zainteresowane są kobiety

Wśród internautów odwiedzających strony WWW obu sklepów więcej jest kobiet. Na stronie Biedronka.pl panie stanowią średnio 60 proc. odwiedzających, zaś na stronie Lidl.pl jest to 57 proc.

Młodsi internauci wybierają Biedronkę

Na stronie Biedronki jest stosunkowo wysoki odsetek osób w wieku 25-34 lata, natomiast strona Lidl.pl cieszy się zainteresowaniem wśród starszych internautów – w wieku 55+.Obie strony są chętnie odwiedzane przez internautów deklarujących wykształcenie pomaturalne, licencjackie lub wyższe.

Biedronka popularna w małych miastach

Strona Biedronki jest szczególnie chętnie odwiedzana przez internautów mieszkających w małych miastach (do 20 tys. mieszk.). Strona Lidla swoją zawartością trafia w potrzeby internautów z większych miast (pow. 200 tys. mieszk.).

Internauci zainteresowani ofertą obu sklepów

Choć profile użytkowników obu stron są dość zróżnicowane, nie oznacza to, że internauci na ogół dokonują jednego wyboru. Liczba użytkowników sieci, którzy zdecydowali się odwiedzić strony obu sklepów wynosiła średnio 0,78 mln miesięcznie. Oznacza to, że prawie 50 proc. odwiedzających stronę Biedronka.pl weszło także na stronę Lidla.

O badaniu 

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jakub 29-02-2016, 13:44:
Wszystkich, którzy zastanawiają się ile kosztuje strona internetowa zapraszamy na zailestrona.pl/bde9 Opracowaliśmy prosty konfigurator, który w 5 krokach pomaga określić budżet na stronę internetową, co jest pomocne podczas wyboru wykonawcy strony internetowej.
Zobacz ile powinna kosztować strona internetowa.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 099) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 731 656)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH