Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Strona sieci Lidl częściej odwiedzana niż Biedronki, Tesco, czy Carrefoura

  • Autor: pr
  • Data: 03-02-2012, 14:47
Strona sieci Lidl częściej odwiedzana niż Biedronki, Tesco, czy Carrefoura
www.lidl.pl

Jak wynika z badań Megapanel PBI/Gemius, sieć handlowa Lidl ma najczęściej odwiedzaną stronę internetową w badaniach kategorii FMCG. Strona niemieckiej sieci jako jedyna w segmencie przekroczyła barierę 1,7 mln realnych użytkowników.

Zgodnie z najnowszym badaniem Megapanel PBI/Gemius realizowanym przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA, strona www.lidl.pl może pochwalić się 1,731 mln realnych użytkowników miesięcznie. Dla porównania - witryny konkurencyjnych sieci, takich jak Tesco, Biedronka i Carrefour mają znacznie mniej użytkowników - odpowiednio ponad 200 tys., 600 tys. i aż 1 mln użytkowników mniej.

Według Lidla najmocniej do strony internetowej sieci przyciąga oferta tygodni tematycznych kuchni świata. Klienci mogą tam
dowiedzieć się, jakie specjały w ramach tygodni tematycznych (np. włoskich, meksykańskich czy francuskich) będą już niebawem dostępne na sklepowych półkach. Co więcej, przepisy znajdujące się na stronie pozwalają od razu skomponować menu na kulinarną ucztę tematyczną w swoich własnych czterech kątach.

Dodatkowo wraz z rozpoczynającym się tygodniem na stronie pojawiają się najnowsze oferty artykułów spożywczych, a także regularnie prezentowana jest oferta produktów przemysłowych, odzieżowych, sprzętu AGD, czy też różnego rodzaju akcesoriów.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 400

Czytaj także: NM Incite: Wyścig wirtualnych supermarketów po realne złotówki rozpoczął się na dobre

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mieczysław 07-03-2012, 15:13:
Dnia 2012.02.24
Lidl Białystok ul. Nowowarszawska 6 Lepiej nie kupować towarów przemysłowych w tym sklepie.Kupiłem zegarek ręczny. Przy kasie zapewniono, że mogę zwrócić jak nie będzie pasował. W domu po rozpakowaniu okazało się, że jest bardzo gruby i pasek za krótki. Po godzinie odniosłem. A tu nie przyjęli, bo nie zepsuty. Ostatecznie mogę wybrać sobie inny towar w tej cenie. Musiałem zaangażować PIH, aby zwrócili te marne 39zł99gr. Kompromitacja sklepu za tak niskie pieniądze. Dobrze się stało, bo poznałem z jakim sklepem miałem przyjemność.
Nie roszczę pretensji do sklepu, bo pieniążki zwrócono.Więcej nie zrobię tam zakupów.
Pragnę ostrzec innych przed praktykami tego sklepu.
Pozdrawiam.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.