REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Strona sieci Lidl częściej odwiedzana niż Biedronki, Tesco, czy Carrefoura

  • Autor: pr
  • Data: 03-02-2012, 14:47
Strona sieci Lidl częściej odwiedzana niż Biedronki, Tesco, czy Carrefoura
www.lidl.pl

Jak wynika z badań Megapanel PBI/Gemius, sieć handlowa Lidl ma najczęściej odwiedzaną stronę internetową w badaniach kategorii FMCG. Strona niemieckiej sieci jako jedyna w segmencie przekroczyła barierę 1,7 mln realnych użytkowników.

REKLAMA

Zgodnie z najnowszym badaniem Megapanel PBI/Gemius realizowanym przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. i Gemius SA, strona www.lidl.pl może pochwalić się 1,731 mln realnych użytkowników miesięcznie. Dla porównania - witryny konkurencyjnych sieci, takich jak Tesco, Biedronka i Carrefour mają znacznie mniej użytkowników - odpowiednio ponad 200 tys., 600 tys. i aż 1 mln użytkowników mniej.

Według Lidla najmocniej do strony internetowej sieci przyciąga oferta tygodni tematycznych kuchni świata. Klienci mogą tam
dowiedzieć się, jakie specjały w ramach tygodni tematycznych (np. włoskich, meksykańskich czy francuskich) będą już niebawem dostępne na sklepowych półkach. Co więcej, przepisy znajdujące się na stronie pozwalają od razu skomponować menu na kulinarną ucztę tematyczną w swoich własnych czterech kątach.

Dodatkowo wraz z rozpoczynającym się tygodniem na stronie pojawiają się najnowsze oferty artykułów spożywczych, a także regularnie prezentowana jest oferta produktów przemysłowych, odzieżowych, sprzętu AGD, czy też różnego rodzaju akcesoriów.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 400

Czytaj także: NM Incite: Wyścig wirtualnych supermarketów po realne złotówki rozpoczął się na dobre

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mieczysław 07-03-2012, 15:13:
Dnia 2012.02.24
Lidl Białystok ul. Nowowarszawska 6 Lepiej nie kupować towarów przemysłowych w tym sklepie.Kupiłem zegarek ręczny. Przy kasie zapewniono, że mogę zwrócić jak nie będzie pasował. W domu po rozpakowaniu okazało się, że jest bardzo gruby i pasek za krótki. Po godzinie odniosłem. A tu nie przyjęli, bo nie zepsuty. Ostatecznie mogę wybrać sobie inny towar w tej cenie. Musiałem zaangażować PIH, aby zwrócili te marne 39zł99gr. Kompromitacja sklepu za tak niskie pieniądze. Dobrze się stało, bo poznałem z jakim sklepem miałem przyjemność.
Nie roszczę pretensji do sklepu, bo pieniążki zwrócono.Więcej nie zrobię tam zakupów.
Pragnę ostrzec innych przed praktykami tego sklepu.
Pozdrawiam.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH