Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Subway o 17 proc. zwiększył sprzedaż w regionie

O 17 proc. wzrosła w ubiegłym roku sprzedaż kanapkowej sieci Subway w Europie Środkowej i Wschodniej. W tym czasie sieć też bardzo szybko rosła: otwarto 80 nowych lokali, dzięki czemu Subway liczy obecnie 250 placówek w naszym regionie. W Polsce ruszyło 15 nowych punktach.

Subway o 17 proc. zwiększył sprzedaż w regionie
W ub.r. Subway uruchomił w Polsce 15 placówek, m.in. ruszyła pierwsza restauracja na stacji benzynowej.

- Pomimo tego, iż wyniki sprzedaży w pierwszej połowie ubiegłego roku nie spełniały w całości naszych oczekiwań, w drugiej połowie roku udało nam się nadrobić braki. W lipcu sprzedaż w naszych placówkach zaczęła znacząco wzrastać, w niektórych filiach odnotowaliśmy nawet 40-proc. wzrost międzyroczny. Ze względu na rozwój ekonomiczny w regionie wzrost sprzedaży naszych sandwiczów o 17 proc. należy uznać za świetne osiągnięcie - mówi Martin Princ, menedżer rozwoju sieci Subway dla Europy Środkowej i Wschodniej.

Podkreśla, że w ubiegłym roku firma otworzyła najwięcej nowych restauracji od chwili wkroczenia sieci w region Europy Środkowej i Wschodniej. - Największy sukces odnieśliśmy w Rosji, gdzie otworzyliśmy około 50 nowych restauracji, w Polsce z 15 nowymi oraz w Bułgarii z sześcioma nowymi restauracjami. Udało nam się także wzmocnić siłę finansową poszczególnych sklepów - podał Martin Princ.

W ubiegłym roku do udanych należał także rozwój sieci Subway w nietradycyjnych lokacjach, które tworzą w przybliżeniu jedną czwartą wszystkich restauracji Subway. - W Polsce otworzyliśmy zupełnie pierwszą naszą restaurację na stacji benzynowej. Planujemy otwarcie kolejnych filii także w pozostałych krajach regionu. W przygotowaniu są także projekty restauracji Subway na uniwersytetach - zapowiedział menedżer. 

Na całym świecie Subway prowadzi prawie 34 tys. restauracji w 95 krajach świata, w samej Europie ponad 3 tys. filii. W ciągu ok. pięciu lat marka Subway chce zostać największą siecią fast foodów w każdym kraju Europy Środkowej i Wschodniej.

W skali ogólnoświatowej marka Subway sprzedała w ubiegłym roku ponad 2500 licencji franchisingowych. Z tego ponad połowę poza USA i Kanadą. Prawie jedna trzecia sprzedanych licencji posłużyła lub posłuży do otwarcia restauracji w nietradycyjnych lokacjach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Martin Princ RSS ALERT    /    Subway RSS ALERT    /    otwarcie sklepu RSS ALERT    /    stacja benzynowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.221.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.