Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Subway o 17 proc. zwiększył sprzedaż w regionie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-01-2011, 14:26
Subway o 17 proc. zwiększył sprzedaż w regionie
W ub.r. Subway uruchomił w Polsce 15 placówek, m.in. ruszyła pierwsza restauracja na stacji benzynowej.

O 17 proc. wzrosła w ubiegłym roku sprzedaż kanapkowej sieci Subway w Europie Środkowej i Wschodniej. W tym czasie sieć też bardzo szybko rosła: otwarto 80 nowych lokali, dzięki czemu Subway liczy obecnie 250 placówek w naszym regionie. W Polsce ruszyło 15 nowych punktach.

- Pomimo tego, iż wyniki sprzedaży w pierwszej połowie ubiegłego roku nie spełniały w całości naszych oczekiwań, w drugiej połowie roku udało nam się nadrobić braki. W lipcu sprzedaż w naszych placówkach zaczęła znacząco wzrastać, w niektórych filiach odnotowaliśmy nawet 40-proc. wzrost międzyroczny. Ze względu na rozwój ekonomiczny w regionie wzrost sprzedaży naszych sandwiczów o 17 proc. należy uznać za świetne osiągnięcie - mówi Martin Princ, menedżer rozwoju sieci Subway dla Europy Środkowej i Wschodniej.

Podkreśla, że w ubiegłym roku firma otworzyła najwięcej nowych restauracji od chwili wkroczenia sieci w region Europy Środkowej i Wschodniej. - Największy sukces odnieśliśmy w Rosji, gdzie otworzyliśmy około 50 nowych restauracji, w Polsce z 15 nowymi oraz w Bułgarii z sześcioma nowymi restauracjami. Udało nam się także wzmocnić siłę finansową poszczególnych sklepów - podał Martin Princ.

W ubiegłym roku do udanych należał także rozwój sieci Subway w nietradycyjnych lokacjach, które tworzą w przybliżeniu jedną czwartą wszystkich restauracji Subway. - W Polsce otworzyliśmy zupełnie pierwszą naszą restaurację na stacji benzynowej. Planujemy otwarcie kolejnych filii także w pozostałych krajach regionu. W przygotowaniu są także projekty restauracji Subway na uniwersytetach - zapowiedział menedżer. 

Na całym świecie Subway prowadzi prawie 34 tys. restauracji w 95 krajach świata, w samej Europie ponad 3 tys. filii. W ciągu ok. pięciu lat marka Subway chce zostać największą siecią fast foodów w każdym kraju Europy Środkowej i Wschodniej.

W skali ogólnoświatowej marka Subway sprzedała w ubiegłym roku ponad 2500 licencji franchisingowych. Z tego ponad połowę poza USA i Kanadą. Prawie jedna trzecia sprzedanych licencji posłużyła lub posłuży do otwarcia restauracji w nietradycyjnych lokacjach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH