Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Subway walczy o portfele kierowców. Sieć otwiera restauracje Drive-Thru na stacjach paliw

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2011, 10:05

Subway, największa sieć fast foodowa na świecie, ma zamiar skupić swoją uwagę na kierowcach. Podczas wakacji sieć otworzyła na południu Polski przy głównej drodze do Zakopanego swoją pierwszą w regionie Europy Środkowej i Wschodniej restaurację z okienkiem Drive-Thru, przeznaczoną dla kierowców.

Fast food chce otwierać kolejne takie restauracje w Polsce oraz w dalszych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Kolejnym sposobem na zbliżenie się do kierowców jest budowanie restauracji na stacjach benzynowych - i na tym też zamierza się skupić.

- W rozwoju naszych restauracji w pobliżu ważnych dróg dostrzegamy olbrzymi potencjał. Ludzie w Polsce oraz na całym obszarze Europy Środkowej i Wschodniej coraz częściej poruszają się samochodami, a my chcemy to wykorzystać," podał Martin Princ, menadżer rozwoju sieci Subway na Europę Środkową i Wschodnią.

Dlatego także w regionie Europy Środkowej i Wschodniej fast food zaczyna budować restauracje, które nie znajdują się w centrach miast lub w centrach handlowych, ale są bliżej kierowców. W czasie wakacji sieć otworzyła pierwszą restaurację Drive-Thru w Polsce.

- Wyniki sprzedaży w ciągu pierwszych kilku tygodni są w porównaniu z klasycznymi lokacjami wybitnie nadstandardowe. Sprzedaż przez Drive-Thru osiąga w przybliżeniu nawet 50 proc. ogólnego obrotu restauracji - komentuje pierwsze wyniki Martin Princ. Dodał jednak, że chodzi o wstępną ocenę tej pierwszej restauracji typu Drive-Thru w ramach Europy Środkowej. Fast food planuje dalszy rozwój tego typu restauracji nie tylko w Polsce, ale także w kolejnych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Sieć Subway chce dotrzeć do kierowców także za pośrednictwem stacji benzynowych. Od ubiegłego roku działa pierwsza filia Subway na stacji benzynowej BP w Polsce. - Wyniki sprzedaży w restauracji umieszczonej na stacji benzynowej długotrwale utrzymują się ponad przeciętną sprzedażą pozostałych restauracji na danym terytorium. Dlatego w chwili obecnej prowadzimy w krajach regionu Europy Środkowej i Wschodniej rozmowy z kilkoma sieciami stacji benzynowych - mówi Martin Princ.

W pierwszym półroczu sieć franczyzowa Subway otworzyła w regionie Europy Środkowej i Wschodniej 75 nowych restauracji. W tym samym okresie sprzedaż sieci wzrosła o osiem procent. W chwili obecnej franczyzobiorcy eksploatują w regionie ponad 300 placówek, do końca roku powinno ich być ponad 400. Dzięki ogólnej liczbie prawie 34.000 placówek sieć Subway została pod koniec ubiegłego roku największą siecią fast foodową na świecie. Obecnie posiada już ponad 35 tys. restauracji w 98 krajach świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH