Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Supermarket nie jest już najważniejszy w galerii handlowej

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 03-06-2014, 08:29

W latach 90. najważniejszy w galerii handlowej był supermarket, dziś liczy się bogata oferta modowa i rozrywkowa - pisze "Puls Biznesu".

Dziś polski rynek handlowy nie odbiega standardem od Europy Zachodniej. Nie dość, że zmieniły się kryteria budowy (deweloperzy zaczęli dbać o aranżację wnętrz i jakość materiałów budowlanych, a ostatnio także o ekologiczne rozwiązania), to mamy także dostęp do wszystkich formatów handlowych dostępnych zagranicą: centra convenience, street mall, outlety czy parki handlowe. Pierwsze transakcje na rynku handlowym miały miejsce już w 2002 r., jednak były to pojedyncze przypadki.

Dopiero po wejściu Polski do UE nastąpił skok. W 2006 r. łączna wartość transakcji na rynku handlowym wyniosła około 2,46 mld EUR. Większość kapitału pochodzi z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i USA, ale zwiększa się także zainteresowanie podmiotów z Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH