Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Supermarket przyszłości: Nawigacja 3D i mniej asortymentu

Mimo że sprzedaż żywności w internecie jest nadal niewielka, zakupy FMCG najprawdopodobniej będą coraz częściej przenoszone do świata online. Jeśli dodamy do tego dynamicznie zmieniające się otoczenie konkurencyjne, wojny cenowe, coraz bardziej rozwinięty rynek private labels, śmiałe strategie promocyjne czy duże ambicje Amazona, jasnym staje się, że tradycyjne sklepy muszą ewoluować - uważają eksperci Symphony Retail.

Supermarket przyszłości: Nawigacja 3D i mniej asortymentu
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail
Data: 02-03-2018, 14:24

Zdaniem ekspertów u podstaw zmian powinien leżeć mniejszy asortyment produktów. - Kilkanaście starannie wyselekcjonowanych jednostek SKU najprawdopodobniej wystarczy na każdą kategorię produktów. Pozostałe towary powinny być prezentowane na ekranach dotykowych i odbierane przez klientów w późniejszym terminie - oceniają.

Supermarket przyszłości nie będzie miał tylu naw i półek. Obecnie korytarze z produktami suchymi  są sercem każdego sklepu, a to otworzy drogę dla food courtu ze świeżymi posiłkami i miejscem do spożycia jedzenia i napojów w samym supermarkecie. 

Jednocześnie ważną rolę będzie odgrywać technologia: Nawigacja 3D, dzięki której konsumenci mogą wyświetlić swoją listę zakupów na smartfonie i dopasować ją do układu sklepu, może ułatwić przemieszczanie się po placówce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    przyszłość handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.