Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Supermarkety walczą ceną o klientów

  • Autor: wp.pl
  • Data: 21-11-2011, 12:20

Na obniżki cen w ramach kampanii "Big Price Drop" w Tesco odpowiedziała sieć Sainsbury's własnym programem "Brand Match" - informuje wp.pl.

W sklepach Sainsbury's zainstalowano specjalne urządzenia przy kasach, które pozwalają porównać ceny około 13 tysięcy produktów objętych programem. Jeśli konkretny produkt jest tańszy w innym supermarkecie, klient otrzymuje różnicę w cenie w specjalnych kuponach. By skorzystać ze zniżki trzeba wydać minimum 20 funtów.

Jak informuje wp.pl propozycja Saisnbury's jest odpowiedzią na kampanię sieci Tesco "Big Price Drop", w ramach której wprowadzono obniżki cen 3 tysięcy podstawowych produktów, takich jak chleb, mleko, świeże owoce i warzywa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH