Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Supersam pomoże uruchomić sieciom handlowym sklepy internetowe

  • Autor: pr
  • Data: 07-08-2014, 16:33

Z początkiem sierpnia 2014 zadebiutowała pierwsza w Polsce internetowa galeria handlowa. Supersam daje możliwość wszystkim detalistom, oferującym towary szybkozbywalne (FMCG), stworzenie własnych sklepów wirtualnych, bez kosztów inwestycyjnych. Dzięki temu, w ciągu zaledwie jednej doby, ich towary staną się dostępne w sieci i będą mieli możliwość pozyskiwania i realizowania zamówień online.

 Z najnowszych badań polskiego rynku e-commerce, przeprowadzonych przez firmę Gemius, wynika, że zakupy spożywcze w sieci robi 24 procent internautów. To niemal dwa razy więcej, niż przed rokiem i trzy razy więcej, niż dwa lata temu.

Galeria Supersam to nowoczesne narzędzie, umożliwiające klientom wygodne zakupy online w ich ulubionych sklepach, zlokalizowanych blisko domu lub pracy. Zamówienia mogą być realizowane zarówno z dostawą do domu, jak również z odbiorem osobistym, co jest zdecydowanie prostsze dla sklepu, ponieważ klient samodzielnie, bez kolejki odbiera swoje zakupy o wskazanej porze. Integracja, czyli przyłączenie tradycyjnej oferty sklepu do galerii Supersam, jest niemalże automatyczna. Witryna online będzie funkcjonować w ciągu 24h od podpisania umowy.

O każdym, złożonym zamówieniu elektronicznym personel zostanie powiadomiony poprzez sms, mail oraz ‘konsolę do zarządzania sklepem' umieszczoną w chmurze danych. Przed oficjalnym startem usługi Supersam zintegrował testowo kilkadziesiąt sklepów detalicznych działających pod szyldami marek: OdiDo, Chata Polska, Rabat Detal, czy Kosmeteria, która, jako pierwsza podpisała globalną umowę na implementację usługi w większości ze swoich 200 drogerii. Kilka innych sieci detalicznych poważnie rozważa przystąpienie do platformy.

Jak mówi Tomek Kwieciński, pomysłodawca i właściciel platformy: „..do końca tego roku planujemy zintegrować 700-800 placówek detalicznych i patrząc na swój zespół oraz zainteresowanie z rynku, ten cel wydaje się być w zasięgu naszych możliwości."  O wsparcie wizyt w sklepach online zadbają producenci marek, którzy skierują ruch z reklamy online do swojego SHOWROOMU w galerii Supersam, gdzie widoczne będą zarówno ceny, jak i oferty sklepów sprzedających reklamowany towar. Stamtąd klienci trafią do wybranego sklepu. Na preinstalację aplikacji Supersam została podpisana umowa z firmą NTT SYSTEM S.A. Aplikacja będzie zainstalowana fabrycznie na komputerach i tabletach tego producenta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH