Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Świąteczne e-zakupy wyzwaniem dla firm kurierskich

Blisko połowa Polaków kupi w tym roku prezenty świąteczne online. Kurierzy będą mieli więc ręce pełne roboty. Problem w tym, że firmom z branży brakuje tych rąk. W efekcie zamówienia złożone po 14 grudnia mogą nie dotrzeć na czas - podaje Rzeczpospolita.

Świąteczne e-zakupy wyzwaniem dla firm kurierskich
fot. shutterstock

Autor: Rzeczpospolita
Data: 21-11-2018, 08:34

To będzie dla firm kurierskich nie tylko rekordowy sezon świąteczny, ale też rekordowy rok. Liczba obsłużonych paczek w Polsce ma skoczyć o 20 proc., do 240 mln. Gros z nich dostarczonych zostanie w tzw. szczycie paczkowym, który właśnie rusza. Oficjalnie zainauguruje go w ten piątek Black Friday (z ang. czarny piątek), święto handlu, podczas którego sprzedawcy przyciągają klientów sporymi przecenami. 

Z danych Google'a wynika, że około połowy Polaków kupi je przez internet. To oznacza, że kurierzy nie będą mieli oddechu. Brak rąk do pracy w połączeniu z rekordowym zainteresowaniem Polaków e-zakupami sprawia, że osoby, które zdecydują się na zamówienie prezentu pod choinkę zbyt późno, mogą się przeliczyć. Eksperci wskazują, że dokonywanie zakupów po 14 grudnia i oczekiwanie, że dotrą na czas przed świętami, to ryzyko, iż ich nie otrzymamy. Firmy logistyczne apelują więc do internautów, by dokonywali zakupów wcześniej.

Czytaj więcej w Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-zakupy RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    firmy kurierskie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Irek 2018-12-09 16:47:49
    Rzeczywiście, firmy świąteczne w okresie około świątecznym mają zdecydowanie więcej pracy. Na szczęście moje przesyłki dochodzą bez najmniejszego problemu. Z tym, że ja nadaję je za pośrednictwem brokera kurierskiego Sendit - obsługa portalu jest nieskomplikowana, nadanie przesyłki ogranicza się do kilku kliknięć myszką.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.4.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.