Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Systemy multimedialne w handlu dotrą nawet do 20 mln klientów w Polsce

  • Autor: Mood
  • Data: 14-07-2017, 13:53
Systemy multimedialne w handlu dotrą nawet do 20 mln klientów w Polsce
Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w firmie Mood.

- Badanie które przeprowadziliśmy w jednym z sieciowych sklepów w USA pokazało, iż ekrany były drugim najskuteczniejszym narzędziem promocji określonych produktów. Odsetek klientów, którzy zwrócili uwagę na choćby jeden ekran w sklepie, wyniósł blisko 60 proc., natomiast co piąta osoba zapytała obsługę o reklamowany produkt. Jednocześnie, prawie 40 proc. respondentów przyznało się do tego, że dostrzeżenie reklamowanych treści miało znaczący wpływ na ostateczne decyzje zakupowe – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w firmie Mood.

Nowe technologie takie jak Digital Signage czy Social Mobile, jeszcze niedawno kojarzone wyłącznie z wielkimi korporacjami, bankami czy mediami, dziś coraz śmielej i skuteczniej przedostają się do naszego życia zarówno zawodowego jak i prywatnego. Obecnie, kiedy zaczynają królować rozwiązania mobilne stajemy się nie tylko odbiorcami oferowanych nam usług technologicznych, ale coraz częściej właścicielami systemów, aplikacji itp. Technologia staje się elementem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania wielu przedsiębiorstw, a także ich znaczenia pośród konkurencji. Innowacyjne narzędzia oparte o najnowsze technologie, coraz częściej znajdują także zastosowanie w sklepach.

Digital Signage to z pewnością medium, które w Polsce cieszy się coraz większą popularnością a jego zróżnicowanie formatów stale wzrasta. Mimo iż poziom rozwoju jest znacznie niższy niż w Stanach Zjednoczonych, to w Polsce również powstaje wiele ciekawych realizacji, których przekaz jest coraz szerzej zauważalny.

Multimedialne systemy Digital Signage działają zazwyczaj w miejscu, gdzie konsumenci dokonują zakupów. Innymi słowy, wpływają one na klientów, na krótko przed ich decyzjami związanymi z wyborem produktów. Jak wynika z badań Mood, ponad dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów, ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Wyniki te pokazują, jak istotny wpływ na spontaniczne decyzje gości, może mieć zastosowanie systemów Digital Signage w miejscu sprzedaży. W Polsce tego typy rozwiązania multimedialne, cieszą się coraz większą popularnością a zasięg i liczba odbiorców treści stale rośnie. Szacuje się, że niedługo zasięg systemów w sieciach marketowych w Polsce, może sięgnąć nawet 20 mln klientów. Jeśli dodamy do tego systemy w innych punktach usługowo-handlowych (w szczególności w sklepach), to może okazać się, że Digital Signage obejmie swoim zasięgiem prawie całą populację naszego kraju. Rozwiązania multimedialne tego typu pozwalają na zwiększenie dynamiki sprzedaży poszczególnych produktów a zarazem są medium łatwo mierzalnym, które może stać się jednym z najbardziej wiarygodnych na rynku.

Digital Signage to efektywne medium, które może być używane do budowy pozytywnego wizerunku marki sklepu, kreowania więzi pomiędzy klientami a brandem oraz oczywiście do zwiększania sprzedaży określonych produktów czy usług. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.