Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Systemy wsparcia sprzedaży umacniają pozycję produktów w punktach handlowych

Systemy wsparcia sprzedaży pozwalają zwiększyć zakres i skalę działań prowadzonych w terenie, a tym samym umocnić pozycję produktów w punktach handlowych. Wielokanałowa integracja danych i automatyzacja ich analizy umożliwia nie tylko skrócenie czasu tego procesu, ale przede wszystkim pozyskiwanie znacznie bardziej precyzyjnych informacji – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Michał Węgrzyk, prezes zarządu MerService, Grupa OEX.

Systemy wsparcia sprzedaży umacniają pozycję produktów w punktach handlowych
Michał Węgrzyk, prezes zarządu MerService

To z kolei otwiera drzwi do takiego planowania działań, aby przynosiły organizacji jak największe profity. Outsourcing wsparcia sprzedaży to dostęp do zaawansowanej technologii w ramach usługi. Mniejszym firmom daje możliwość zaistnienia na mocno konkurencyjnym rynku bez konieczności inwestowania dużych środków w zakup własnego systemu i budowy struktur. Dla dużych organizacji jest wartością dodaną, stanowiącą uzupełnienie ich własnych działań.

- Bazując na wieloletnim doświadczeniu na rynku wsparcia sprzedaży stworzyliśmy rozwiązania, które zapewniają firmom działającym na rynku retail szerokie spektrum możliwości optymalizacji działań sprzedażowych. Nasze systemy są zintegrowane z rozwiązaniami stosowanymi przez klientów i komplementarne w stosunku do nich. Oferujemy możliwość skorzystania z gotowych rozwiązań technologicznych i rozbudowanej sieci terenowej, co pomaga firmom zwiększyć penetrację rynku - dotrzeć do większej ilości punktów sprzedaży, z większą częstotliwością i ilością działań – mówi Michał Węgrzyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Węgrzyk RSS ALERT    /    Merservice RSS ALERT    /    Grupa OEX RSS ALERT    /    systemy wsparcia sprzedaży RSS ALERT    /    retail RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.