Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Szef Ferrero Polska: Spada sprzedaż produktów impulsowych, bo zmniejsza się liczba sklepów

Widzimy trend zmniejszania się liczby małych sklepów, ale jest to kompensowane przez wzmacnianie się lokalnych sieci handlowych. Następuje przepływ konsumentów z małych sklepów do lokalnych supermarketów - mówi Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska.

Szef Ferrero Polska: Spada sprzedaż produktów impulsowych, bo zmniejsza się liczba sklepów
Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska

Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
Data: 24-09-2012, 09:45

Ferreo Polska kieruje do międzynarodowych dużych sieci około 40 proc. swojej produkcji. Kolejne 20 proc. sprzedaje w lokalnych sieciach, a do handlu tradycyjnego, poprzez hurtownie, trafia 35-40 proc. produkcji.

Szef polskiego oddziału Ferrero przyznał, że z powodu zmniejszającej się liczby sklepów zauważalny jest spadek sprzedaży produktów impulsowych.

- Staramy się temu zaradzić poprzez wprowadzenie większych opakowań. Wyzwaniem jest dla nas przekonanie konsumentów do tego, by kupowali większe opakowania, w tzw. paczkach rodzinnych, wielopakach - mówi Enrico Bottero.

Przeczytaj także:

Szef Ferrero Polska: Chcemy być liderem rynku słodyczy czekoladowych w Polsce

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Enrico Bottero RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    produkty impulsowe RSS ALERT    /    handel tradycyjny RSS ALERT    /    handel nowoczesny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.226.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.