Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Szopi.pl rozpoczyna współpracę z PepsiCo

Polski serwis zakupowy Szopi.pl rozpoczął współpracę z PepsiCo, jednym z największych producentów napojów i przekąsek na świecie. Firmy zamierzają organizować akcje promocyjne, a także wspólnie działać na rzecz rozwoju e-handlu i marketingu cyfrowego
w Polsce. Umowa z PepsiCo jest jedną z trzech znaczących, które w ostatnich tygodniach zawarli właściciele Szopi.

Szopi.pl rozpoczyna współpracę z PepsiCo
Fot. mat. pras.

Jednym z postanowień zawartej między partnerami umowy jest współpraca mentorska w zakresie marketingu, reklamy, wsparcia sprzedaży oraz e-commerce. Obejmuje to wspólne sesje mentorskie, inspiracyjne oraz kreatywne, w ramach których strony będą dzielić się doświadczeniami oraz informacjami dotyczącymi rynku, w tym efektów przeprowadzanych akcji (np. promocji, samplingów, i innych).

Właśnie trwa pierwsza akcja konsumencka, w ramach której klienci Szopi.pl, którzy za pośrednictwem serwisu zakupią dwa opakowania napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Lime, Pepsi Cherry o pojemności, m.in. 1,75l otrzymają wraz z zakupami niespodziankę – oryginalną szklankę Pepsi. Jest to jedna z trzech szklanek Pepsi z limitowanej kolekcji zainspirowanej latami  40., 50. i 90. XX wieku. Organizatorem promocji jest Szopi.pl, promocja trwa od 21 lutego do wyczerpania zapasów.

– W najbliższym czasie planujemy więcej takich akcji. Nasze działania mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów, korzystających z zakupów online, jak i robiących zakupy w sklepach tradycyjnych – powiedział Marek Noster, współtwórca Szopi.pl. – Umowa z PepsiCo ma dla Szopi.pl ogromne znaczenie. Dzięki niej nasi klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert promocyjnych, a dla Pepsi jest to okazja do silniejszego zaistnienia w obszarze e-commerce – dodał Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl.

– Współpraca z Szopi.pl to kolejny dowód na to, że PepsiCo dąży do wzmacniania swojej pozycji w różnych kanałach dotarcia do konsumentów, a w drodze do realizacji tego celu staramy się identyfikować partnerów oferujących niecodzienne rozwiązania. Te najczęściej zaoferować mogą dynamiczne polskie start-upy, a my jesteśmy otwarci na taką współpracę z partnerami – powiedziała Iwona Wojna, eCommerce Manager w PepsiCo .

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

szopi.pl RSS ALERT    /    Zbigniew Płuciennik RSS ALERT    /    Iwona Wojna RSS ALERT    /    PepsiCo RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • czyli dajmy sb z tym spokój coca cola też tak chciała 2019-02-05 04:05:38
    omijać

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.92.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.